[VIDEO] “Idea Giler la Korang, Berani Matl Betul” – Netizen Terhibur Dengan Persembahan Shuk Dan Sufian Suhaimi Semalam,

(skrol ke bawah untuk menonton video)

PROGRAM realiti Bintang Bersama Bintang yang mengetengahkan pelawak dan telah menobatkan Mark Adam sebagai juara pada musim yang lalu kini kembali menceriakan malam hujung minggu anda.

Kali ini, Bintang Bersama Bintang 2019 (BBB 2019) menampilkan 5 pelawak popular tanah air untuk meriuhkan malam Ahad anda selama 8 minggu bermula malam ini (3 Mac 2019), setiap hari Ahad, jam 9.00 malam hingga 10.30 malam, secara langsung di TV3 dari studio Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam.

Peminat setia BBB masih berpeluang menyaksikan keletah Achey dan Shuk yang sentiasa mencuit hati di pentas BBB 2019.

Tahun ini, BBB 2019 telah melamar Chiwan, Mamak Puteh dan Sharif Zero untuk melengkapkan barisan peserta untuk mencetuskan persaingan hebat dalam mempamerkan kreativiti dan kebolehan masing-masing.

VIDEO :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

thanks baby pian @sufiansuhaimi_ berani join ngn kita minggu pertama #bbb2019 memang serba boleh orangnya menyanyi berlakon melawak mantap jiwa pak supian..

A post shared by Shukri Sahar (@shuk_hotfm) on

Apa yang menariknya dalam persembahan mereka adalah Shuk mengetengahkan isv-isv viral yang melibatkan selebriti tanah air termasuklah persembahan Sufian semasa AJL 33,  isu Suhaimi Saad, dan Si Nopal.

Komen Netizen :

bang shuk beruntung tau bergabung ngn baby pian

Hnag memang berani Shuk

Bestnye Shuk

Nah min payung video penuh BBB semalam :

Sumber : Ig Shuk_Hotfm via KD

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Be the first to comment

Leave a Reply