“Menitik air mata lihat Bonda!” – Foto Intan Di Tanah Suci Tunai Umrah Undang Sebak Netizen

Beberapa hati lalu, Intan Liana ada memaklumkan dia bakal ke tanah suci bagi mengerjakan umrah. Bagaimanapun, pemergiaannya ke sana tidak diikuti dua anaknya iaitu Arish Muqri, 4, dan Ariq Muqri, 2.

Namun detik perpisahan ketika meminggalkan anaknya, telah menambah sebak di hati netizen

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

? Posted @withrepost • @roxasaleh_ …? . . Adek selalu mencari ketenangan, kekuatan dan kerinduan yang sejati.. Temuilah segalanya Di Sana dek.. . Semoga peroleh segala kebaikan hidup dunia akhirat .. InshaaAllah.. . . Ehh emo Sikit aiyong tengok video ni.. Tq Ami @shakefaizal yg Rajin mengedit video ni.. ? . . Adik @__iiiintan.saleh Moga mabrur segala Niat dan perbuatan …InshaaAllah.. Aamiin.. ? . . Tak lupa pada @jaylajameela yg sudi temankan adik along ke Sana.. Hati yang baik.. Sangat baik.. ?? tolong jaga dia.. . . Credit ?@nissa_sabyan #labbaikallahummalabbaik #umrah Terima kasih kak @azlinhilda permudahkan segalanya .. @alamsyartravel sayang akk dunia akhirat…allahuakbar..sayang semua!!!

A post shared by Intanroxs?‍?‍? (@__iiiintan.saleh) on

Sambil memohon kemaafaan sebelum berangkat, dia yang dikenali sejurus perpisahan bersama seorang pemuzik yang juga suami pelakon Izreen Azminda itu turut mendoakan agar kita semua dirahmatiNya.

Salam, sy intan liana inshaAllah akan menunaikan ibadah umrah pada hari ini (25/3/2019). Di kesempatan ini sy ingin memohon kemaafan andai tersilap kata dan segala perbuatan.

“Semoga Allah merahmati kita semua inshaAllah. Aish dekmok baik2 k..bonda love you!!!miss you..tq along jagakan dorg,” tulisnya lagi.

Intan turut berkongsi beberapa foto saat dirinya sudah pun berada di tanah suci. Gambar yang ketiga intan bersama sahabat baiknya undang sebak netizen…

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Subhanallah alhamdulillah allahuakbar ?? . #umrah2019 #syukuralhamdulillah

A post shared by Intanroxs?‍?‍? (@__iiiintan.saleh) on

Sayunya hati tengok gambar ke 2 tu… semoga bonda terus kuat demi 2 putra hensem… InsyaAllah

Sementara itu menerusi ruangan komen, rata-rata pengikutnya turut mendoakan yang terbaik buat Intan selain mendoakan dia mendapat umrah mabrur serta selamat perlu dan pulang.

Allahu ya Allah. Kurniakan syurga untuk akak hebat ini

bonda kat sana tu jangan lupa doa hajat dapat jodoh yang baik n kekal seumur hidup

SemOga semua doa2 intan di makbulkan. Dpaat lebih dr yg intan impikan. Amin

 

sumber : media hiburan oh my media

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply