“Ingat Kelakaaa Ke!!!”- Kereta Double Park Tinggal Nota ‘Lu Pikir Sendiri’, Nabil Panas

Selebriti Nabil Ahmad sangat dikenali dengan perwatakkan yang ceria dan rileks. Tetapi sesempoi mana pun seseorang itu, mood baik tetap boleh berubah buruk kerana setiap orang mempunyai tahap kesabaran masing-masing.

Itulah yang dapat dilihat dalam video terbaru yang dimuat naik ke Instagram di mana pelakon tu sedang bengang kerana keretanya telah di ‘block’ oleh kereta lain.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kuang haja name nyer!!! Ingat kelakaaa ke!!! Lu pikir sendiri kepala otak hang!!!

A post shared by Nabilzira (@nabilzira) on

Lebih memburukkan keadaan, kereta yang melakukan double park itu bukan meninggalkan nombor telefon, tetapi sekeping nota yang bertulis, ‘Lu pikir sendiri.’ yang juga merupakan tagline pelawak itu.

Perkara itu membuat Nabil yang ingin segera pulang ke rumah semakin bengang dengan gurauan tidak bertempat tersebut. Dia dan isteri juga tertanya-tanya jika ada orang yang sengaja mengenakan prank ke atasnya.

Dalam video kedua, Nabil menghampiri kereta berkenaan untuk melihat jika brek tangan kenderaan itu ditarik, dan terkejut mendapati kereta itu menjatuhkan handbrake membolehkan Nabil menolak kereta itu kebelakang.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Owner x muncul. Cerita dia mmg tokono!!! Aku geram!!!

A post shared by Nabilzira (@nabilzira) on

Walaupun dia akhirnya menggelakkan situasi itu kerana tidak ‘pikir sendiri’ sebelum mengamuk, dia tetap menganggap gurauan itu sebagai kurang ajar. Rata-rata netizen turut bersetuju dengannya.

“Buatnya org ada emergncy kes…”

 

“Jarang tengok Nabil marah…”

 

“Kira tahap dewa marah tu…”

Sumber: Instagram via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply