Lagu ‘Pakat Maghi Ganu’, Suara Syafiq Farhain Ramai Jatuh Hati Dipuji ‘Sedap Giler’

Menerusi Instagram, penyanyi Syafiq Farhain menjadi perhatian ramai apabila baru-baru ini dia memuat naik satu rakaman video nyanyiannya kepada followers.

Kata Syafiq, dia bersyukur kerana MV sudah release di laman YouTube dan dia berterima kasih kepada yang tidak henti-henti menyokong.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Alhamdulillah, 2 MV release kat @mvm_production youtube dalam masa tak sampai 2 bulan ni. Terima kasih semua yang tak henti henti dan tak pernah penat support saya ?? . PAKAT MAGHI GANU! Baru release 2hari lepas, lagu ni adalah khas untuk travelog saya dan team #ApaLagiTerengganulah yang sedang ditayangkan di @tv_okey setiap hari Selasa pada jam 3 petang. Harap semua pun wahi lah lagu ni, dan yang tengok MV pun moge rase nok maghi jalan lah kampung kite ni deh ?? . DEMI SETIA! Lagu yang penuh penceritaan antara kita manusia yang sentiasa khilaf dgn Sang Pencipta. Ini adalah single terbaru saya, yang baru jugak release di youtube. Semoga lagu ni mampu menyentuh hati semua yang mendengar. . Jangan lupe tonton MV di youtube dan stream di semua platform digital okeh ❤️?? Thanks semuaaaa

A post shared by SYAFIQ FARHAIN (@syafiqfarhain) on

Lagu yang bertajuk ‘Pakat Maghi Ganu’ itu juga mendapat perhatian peminatnya yang suka akan suara unik Syafiq.

Syafiq juga berharap lagu ini mampu menyentuh hati pendengar bagaimanapun melalui ruangan komen sudah tidak dinafikan, memang ramai yang jatuh hati dengan suaranya.

Mantap Boss

sedap giler aih suara awak ni

 

VIDEO :

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Syafiq Farhain / HCL

Be the first to comment

Leave a Reply