[VIDEO] “10 Kali Tengok Pun Masih Ketawa!!”- Abam Bocey & Fasha Sandha Selamatkan Diri Dari ‘Lipas Terbang’, Lawak Habis!!

Pelakon jelita dan ibu kepada dua orang cahaya mata, Fasha Sandha kian sibuk menjalani penggambaran telefilem bersempena dengan bulan Ramadhan dan bulan Syawal yang bakal menjelma tidak lama lagi. Fasha juga turut digandingkan bersama dengan pelawak terkenal daripada kumpulan Bocey iaitu Abam.

Baru-baru ini, Fasha telah memuatnaik satu video dia bersama dengan Abam Bocey dan dua orang lagi selebriti kanak-kanak ketika sedang menjalani penggambaran. Video tersebut tealah dimuatnaik di laman Instagram miliknya beserta dengan kapsyen panjang lebar. Menurut Instagram Fasha, suasana penggambaran menjadi riuh rendah hanya disebabkan seekkor lipas terbang.

Malah, Fasha turut memberitahu video ni memang kelakar dan rugi kalau netizen tidak menonton. Dalam video itu, Fasha dan Abam lari menyelamatkan diri mereka. Comel habis bila dengar Abam cakap banyak kali “Ampuni lah dosa ku” disebabkan takut punya pasal dengan lipas terbang.

Fasha yang takut pun cepat-cepat menyorok. Sempat juga Fasha menyelamatkan diri dengan beg duit dia sekali. Rata-rata netizen yang menonton video yang dimuatnaik oleh Fasha Sandha berasa sangat terhibur. Malah, ada netizen yang tak jemu ulang video tersebut secara berulang kali.

Fasha dan Abam selamatkan diri daripada seekor lipas terbang…

VIDEO :

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply