“Alhamdulillah Rezeki Baby” – Asyalliee ‘Macam Cantik Je’ Terima Hadiah Kereta Mewah Dari Suami!

Wanita yang pernah tular kerana tagline ‘macam cantik je, macam comel je’ ini menjadi perhatian dilaman Instagram apabila berkongsikan satu keping foto.

Raih lebih 80 ribu tanda suka!

Mana taknya, Asyalliee berkongsikan fotonya bersama sebuah kereta mewah Range Rover!  Asyalliee yang kini sudah dikenali ramai sebagai seorang usahawan berjaya ini membuatkan ramai kagum dengan kejayaannya.

Thank you to the greatest husband…

Bagaimanapun kata Asyalliee dia tidak menyangka akan menjadi pemilik kereta ini. Dalam pada itu, dia juga tidak tahu akan ada kejutan besar ini kerana tarikh ulangtahun kelahirannya juga sudah berlalu.

Menerusi kapsyen juga Asyalliee berterima kasih kepada suaminya itu, rata-rata di ruangan komen juga mengucapkan tahniah selain turut mengatakan Asyalliee seorang yang bertuah.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

i’m wearing something from @beatbeautymy . Can you guess what it is ? ? hee mana tahu dapat hadiah free from me Dah follow @beatbeautymy belum ? sebab hari ni team nak tunjuk somethingg dekat korangg ? ape benda erkkkkk

A post shared by Siti Syasya Rosaelmi (@asyalliee) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siapa dikalangan followers asya orang INDONESIA ??‍♀️ Tinggalkan komen kalian Adakah kalian mahu LIPTINT @beatbeautymy berada di indonesia ngak ? ?

A post shared by Siti Syasya Rosaelmi (@asyalliee) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I’m so proud to announce something special! Yes, you guessed it right. Helena is officially my newest bestie. @haiderhelenaa

A post shared by Siti Syasya Rosaelmi (@asyalliee) on

Sumber: Asyalliee via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply