“Aiibkan Suami Macam Tu, Semua Orang Tengok,”- Conteng Muka, Isteri Izzue Islam Dikriitik Macam Tak Respek Suami!

Rakaman video tersebut memaparkan aksi dirinya yang bergurau bersama dengan isteri, Awin Nurin.

Menghiburkan, apabila kelihatan Awin sedang menconteng wajah Izzue ketika sedang tidur dengan mengunakan pen.

“Kene lagi aku! Takpelah, 1 je harapan aku. Andai kata ade rezeki dapat anak, biarlah anak aku ni perangai sama macam @awinnurin.

“Biarlah dia nak conteng muka ke kereta ke baju ke atau ape2 je lah yg ade pada aku.

“Jangan dia conteng hati & perasaan orang yg belum tentu orang tu akan maafkan dia (jgn conteng arang dimuka bapak sudah! ),” tulisnya.

 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Takpelah, 1 je harapan aku. Andai kata ade rezeki dapat anak, biarlah anak aku ni perangai sama macam @awinnurin . Biarlah dia nak conteng muka ke kereta ke baju ke atau ape2 je lah yg ade pada aku. Jangan dia conteng hati & perasaan orang yg belum tentu orang tu akan maafkan dia ☺️ (jgn conteng arang dimuka bapak sudah! 🌚) @lookalike.hq @lookalike.flava

A post shared by Izzue Islam (@izzueislam) on

Bagaimanapun, perkongsian pelakon berusia 29 tahun itu turut mendapat reaksi berbeza netizen, yang memberikan kritiikan dan kec4man terhadap pasangan ini.

Ada yang merasakan Awin tidak sepatutnya melakukan perkara sedemikian terhadap penyanyi dan pelakon terbabit kerana dikatakan sangat tidak menghormati Izzue sebagai suami.

Untuk rekod, Izzue atau nama sebenarnya Muhammad Izzul Islam Mazlan dan Awin mendirikan rumah tangga pada 2 Jun 2013.

Namun, pasangan ini masih belum dikurniakan rezeki zuriat.

Video : Instagram Izzue Islam via Media Hiburan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.