“Xs3ksi La…”- Peha ‘Kurus’ Datin Eina Dipuji, Tapi Amyra Rosli Pula Jadi Perhatian!

Penampilan Datin Eina Azman bersama suaminya sekali lagi menjadi perhatian ramai apabila pasangan sama cantik, sama padan ini mengenakan pakaian berwarna hitam.

Namun, tentu saja ramai memuji kecantikan selebriti Eina yang sering tampil cantik. Umum, ramai yang semakin mengikuti laman Instagram Eina yang suka berkongsikan video masakannya.

Menerusi foto terbaru itu juga komen mengenai peha Eina yang kelihatan kurus turut menerima pujian netizen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤️ @datopadukakaiser #bukanbabybump #bajubesar

A post shared by ???? ????? (@eina_azman) on

Malah, perkara itu juga menarik perhatian pelakon cantik, Amyra Rosli yang mana dia telah meninggalkan komen di foto Eina.

Bagaimanapun, komen Amyra menarik perhatian ramai sehingga dia juga dipuji netizen kerana memiliki peha kurus seperti Eina namun dia juga menerima komen pandangan peminat mengenai hal itu.

Ada pula yang meninggalkan pandangan bahawa berisi kelihatan s3ksi membuatkan peminatnya pula membalas antara sebab untuk memiliki peha yang kurus yang mana akan lebih memudahkan untuk membawa diri dan bukannya hanya ingin kelihatan s3ksi.

Lady boss pun kurus.. lawa sgt

X s3ksi la…

Dalam pada itu, melihat saja foto Eina yang akan dikatakan seperti melihat ada baby bump itu juga menyebabkan selebriti ini sudah siap-siap meletakkan tanda hashtag ‘bukan baby bump’, ‘baju besar’ pada posting itu membuatkan peminat terhibur dengannya.

Sumber: Eina Azman via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply