Instafamous Asyraff Pilih ‘Makkah’, Luah Rasa Syukur Bawa Isteri Mengerjakan Umrah!

Usahawan dan Instafamous Asyraff Mazlan menerusi Instagram meluahkan rasa syukur apabila diberikan rezeki untuk mengerjakan umrah bersama isteri, Natasya Nazreen.

Pasangan ini sah bergelar suami isteri pada August lalu dan Asyraff memilih untuk ke Makkah yang mana menjadi tempat terbaik untuknya membawa isteri berikutan wanita pilihannya itu juga pertama kali mengerjakan umrah.

Alhamdulillah…

Dia turut memohon maaf jika ada salah silap menerusi Instagram miliknya selain Natasya turut memuat naik foto bersama suami.

Turut menjelaskan sudah berniat untuk menunaikan umrah terlebih dahulu, jadi pasangan ini tidak pergi honeymoon selepas berkahwin.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalamualaikum, saya dan suami akan mengerjakan ibadah umrah sebentar lagi. Maaf kalau ada salah dan silap. Minta halal kan semuanya. . Mungkin ada yang bertanya kenapa kami tak pergi honeymoon selepas kahwin. Saya dan @asyraffmazlan memang dh niat before kahwin lagi, kami nak buat umrah dulu. . Doakan saya mendapat umrah yang mabrur dan dapat bawa family saya ke sini nanti. InsyaAllah ? @meleisure.tours

A post shared by NATASYA NAZREEN (@natasyanazreen) on

Dalam pada itu, menerusi posting pasangan ini netizen dan rakan-rakan mendoakan yang baik-baik sahaja buat pasangan ini.

Sumber: Asyraff Mazlan via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply