Mamat Sepah Kembali ke Pentas Maharaja Lawak Mega 2019 Bersama Kumpulan Stone!

Berita baik buat peminat tegar lawak, kerana program realiti pertandingan komedi Maharaja Lawak Mega (MLM) bakal membuka tirainya bermula 1 November ini.

Menariknya, edisi MLM kali ini akan membawakan satu episod istimewa, MLM 2019 – Kerusi Panas atau Hot Seat yang akan bersiaran seminggu lebih awal, pada 25 Oktober ini.

MLM 2019 – Kerusi Panas akan dihoskan oleh pengacara sensasi Nabil Ahmad dan membawa pengarah tersohor Sabri Yunus, pelakon wanita popular Fasha Sandha dan produser filem David Teo sebagai juri untuk mengadili persembahan peserta.

Turut menarik perhatian ialah, kehadiran pelawak Mamat Sepah sebagai peserta dalam MLM 2019, yang memilih untuk bergandingan bersama Azlee Senario dan Acong membentuk kumpulan Stone.

Sudah tentu aksi Mamat paling dinanti-nanti peminat kerana sudah lama tidak beraksi di mana-mana program seumpama ini.

Mamat ketika ditemui Gempak berkata, dia tidak berfikir panjang untuk menerima tawaran menyertai MLM 2019 kerana berasakan sudah tiba masa untuk dia kembali menggegarkan insdustri lawak Malaysia.

“Saya tidak mengambil masa yang lama untuk bersetuju kerana saya sendiri rindukan MLM. Orang kata, tempat jatuh lagikan dikenang.

“Saya harap kehadiran saya dalam MLM 2019 ini akan mengubati rindu saya terhadap lawak dan diterima oleh penonton,” katanya kepada Gempak.

Selain Mamat, juara musim pertama Muzikal Lawak Superstar, kumpulan J-Born menyahut cabaran sertai gelanggang berapi MLM 2019.

Peserta lain yang bakal berentap dalam MLM 2019 ialah dua peserta solo dari Indonesia iaitu Rahmat dan Popon, Cali peserta berkumpulan dari Brunei, Bocey, Zero, Puteh, Jambus, Rare dan Rojak.

MLM 2019 akan bersiaran selama 11 minggu secara langsung di Astro Warna (saluran 132), Warna HD (saluran 124) dan boleh distrim melalui platform Astro GO dan On Demand untuk pilihan lebih fleksibel.

Program ini akan bersiaran secara langsung dari Royal Theater, Shah Alam.

Pengacara tersohor dan versatil tanah air, Datuk AC Mizal juga bakal menggalas tugas hos MLM 2019 buat kali kelapan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“RESTART YOUR LIFE” Flaver terbaru dari kami @lyfevapor.co …dptkn di port2 vape terdekat anda..!!! @azleesenario @bottol_garage #lyfevapor

A post shared by Mamat sepah®️ (@mamatsepah) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply