“Bila dah 2 bulan tak ada job, muka ketat… orang bajet dia busy…”- Datin Almy Nadia

Pelakon dan isteri kepada Datuk Fizz Fairuz iaitu Datin Almy Nadia menerusi Instagram memuat naik foto suaminya itu berserta kapsyen yang menjadi perhatian netizen.

Berkongsikan foto Datuk Fizz yang kelihatan muka ketat, Datin Almy berkata suaminya itu sudah 2 bulan tidak mempunyai ‘job’.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bila dah 2 bulan tak ada job,muka ketat…. org bajet dia busy,fizz busy,fizz busy,fizz mahal,fizz sibuk .. hahahahahahahah sedangkan dah dok umah nak masuk bulan ker 3 tak ada ???? ???

A post shared by Almy Nadia (@almynadiaofficial) on

Perkongsian Datin Almy membuatkan peminatnya turut terkejut dan tidak henti-henti mendoakan Datuk Fizz.

Dalam pada itu, peminat juga meninggalkan maklum balas panjang mengenai lakonan terbaik Datuk Fizz yang sentiasa tidak mengecewakan mereka.

Apatah lagi, Datuk Fizz juga diantara selebriti hebat yang memenangi Anugerah di ASK 2019 baru-baru ini yang dinobatkan sebagai Pelakon Lelaki Terbaik Drama Rantaian.

Bagaimanapun, netizen meninggalkan pelbagai maklum balas positif di posting Datin Almy yang mana rata-rata mengagumi lakonan terbaik Datuk Fizz tidak kira watak lawak, jahat atau baik kerana sentiasa memberikan kesan luar biasa buat mereka sebagai penonton.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Datin Almy Nadia / HCL 

Be the first to comment

Leave a Reply