“Rasanya dia kena berubat cara kg…lain nampaknya” – Dato’ Hattan D4kwa Puteri Balqis Hidap Penyakit M1stik?

Selepas muncul dalam program TV3 Bersamamu baru-baru ini, pelakon cilik terkenal Puteri Balqis menjadi tumpuan apabila namanya yang melonjak naik tak lama dahulu tiba-tiba merundum secara drastik akibat peny4kit yang dialami.

Terpanggil dengan kisah yang menyentuh hati rakyat Malaysia terhadap penggiat seni muda ini, penyanyi lagenda Dato’ Hattan juga menzahirkan rasa simpati melihat nasib pelakon cilik ini.

Banyak seniman bantu …jangan tuduh bukan bukan tak baik…”- Dato Hattan

Daripada perkongsian Harry Aziz, seruannya melalui status Facebook itu menjadi jadi pertikaian netizen terhadap kredibiliti Kesatuan Seniman yang dikatakan tidak melakukan apa-apa terhadap nasib Puteri Balqis.

 

Disebabkan itu, Dato’ Hattan ada memberikan komen untuk menyangkal dakwaan netizen yang mengec4m organisasi tersebut.

Tambah Dato’ Hattan lagi, beliau ada berbual dengan presiden Zed Zaidi berkenaan dengan hal ini. katanya lagi peny4kit Puteri Balqis ini lain macam dan memerlukan r4w4tan kampung. Ini kerana doktor mengatakan peny4kit yang dialami oleh Balqis ini bukan peny4kit k4nser.

 

Hidap peny4kit mistik?

Dalam pada itu, Dato’ Hattan juga ada muat naik satu status menyeru agar pihak-pihak produksi yang terlibat untuk membuka ruang kepada pelakon ini bagi menjana pendapatannya.

Selain tersentuh melihat nasib Puteri Balqis, Dato Hattan juga mohon agar berikan peluang kepada pelakon cilik ini beraksi semula.

 

Jangan lah pinggirkan dia – Dato’ Hattan

 

Andaikata ada insan mulia ingin menyalurkan bantuan buat Puteri Balqis, boleh salurkan di nombor akaun 162777190105 Maybank, Norashikin Mohamad Aziz. 

Sumber : Lobak Merah

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply