[VIDEO] “Cantik berseri..” Live Majlis Malam Berinai Elly Mazlein

Para peminat Elly Mazlein pastinya sudah sedia maklum di mana pelakon popular ini akan melangsungkan perkahwinannya dengan jejaka pilihannya pada hari esok Sabtu, 18 Januari 2020.

Menerusi perkongsian terbaru, Elly Mazlein mengadakan Majlis Malam Berinai di PWTC secara live di laman Youtube miliknya.

“Sedang.. Decoration dari @achare.lapanbelas utk majlis malam berinai esok , 17 January 2020 InsyaAllah Esok kakak lina akn lanja gambar bakal suami #PapaAwanNano & juge Sefhia Jgn lupa Saksikan secara live sepanjang majlis Mlm berinai esok di Channel YouTube #DuniaEllyMazlein Doakn moga Semua berjalan dgn lancar ya Ada apa2 pesanan utk kepom?”

Elly dan pasangannya telah berkenalan setahun yang lepas di mana bakal suaminya itu merupakan seorang guru dari Kuala Krai, Kelantan.

Pasangan sama cantik sama padan ini telah bertunang pada 17 Disember 2019 di PWTC dengan dihadiri keluarga terdekat, sahabat dan media.

Saksikan video Live majlis malam berinai Elly Mazlein di bawah

Sebelum ini, Elly Mazlein juga turut ‘belanja’ video pre-wedding beliau dengan bakal suami yang dimuatnaik di laman Instagram.

“Izinkan Aku Merasa Secebis kebahagian Videographer & photographer dari @faridismproduction Highly recommended.. Gambar & Video Cantik

“kakak lina love sgt .. InsyAllah kakak lina akn jd kan @faridismproduction sebagai photographer & Videographer rasmi kakak lina .. tq @faridismproduction kakak Lina absolutely correction confidently recommends to all kampung people, camtoooo haaaaa

“Yes I’m so happiness with the results University InsyaAllah Esok kakak lina akn lanja gambar bakal suami #PapaAwanNano & juge Sefhia

“Jgn lupa Saksikan secara live sepanjang majlis Mlm berinai esok di Channel YouTube #DuniaEllyMazlein Doakn moga Semua berjalan dgn lancar ya”

Anda boleh juga menonton Live Video Majlis Malam Berinai Elly Mazlein menerusi video yang dikongsikan oleh Jimmy Tunzi.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: yoy.my

Be the first to comment

Leave a Reply