4 tahun hantar mesej ke nombor telefon bapa yang telah ‘pergi’, tiba-tiba mesej dibalas

Korang pernah hantar mesej dekat seseorang tak walaupun orang tu dah men1nggal dunia? Bukan nak kata kita ni gil4 apabila kita buat perkara macam tu tetapi kadang-kadang kita rasa rindu dan teringin nak meluahkan sesuatu dekat si dia. Betul tak?

Cuba korang bayangkan…selama 4 tahun korang hantar mesej dekat nombor ayah korang selepas dia m3ninggal duni4 dan akhirnya dia balas mesej korang. Apa korang nak buat?

Baru-baru ini, ada seorang wanita yang bernama Chastity Patterson di Facebook memuatnaik beberapa gambar perbualan bersama m3ndiang ayahnya membuatkan netizen turut rasa s3bak!

Korang jangan terkejut okay! Tu sebenarnya bukan ayah dia tetapi seseorang lelaki yang tidak dikenali dah pakai nombor ayah dia. Kebetulan, lelaki tu pun k3hilangan seorang anak perempuan tau.

Rasa bukan dia sahaja, ramai anak anak yang merindui ibu bapa terutama apabila mereka sudah tiada. Ibu bapa adalah tali yang tidak boleh diputuskan.

Kepada yang masih ada ibu bapa hargailah mereka, selalu lah peluk dan cium mereka kerana mereka tidak lama berada di dunia ini.

Jadilah anak yang soleh dan solehah kepada ibu bapa anda semua. Amin.

Kredit: OhMedia

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Chastity Patterson /vanillakini

Be the first to comment

Leave a Reply