Baby Shima Dan Sarah Suhairi ‘Prank’ Ayie Floor88 Sampai Pngsan.. Biar Betul!

Ekoran daripada video duet Ayie Floor88 bersama Sheryl Shazwanie menerusi lagu ‘Suaramu Syairku’, Ayie telah mengeluarkan kenyataan bahawa mereka sudah ‘bosan’ asyik berduet dengan Baby Shima dan Sarah Suhairi. 

Setelah mengetahui hal tersebut Baby Shima dan Sarah seolah-olah berkecil hati dengan kata-kata Ayie. Bagi mendapat kemaafan mereka berdua Ayie perlu melakukan cab4ran yang telah ditetapkan oleh mereka.

Bukan sahaja Baby Shima & Sarah Suhairi, malah ahli-ahli Floor 88 lain turut berpakat untuk mengenakan Ayie.

Cabaran yang pertama adalah Ayie perlu mengambil sekeping kertas yang diletakkan di dalam sebuah kotak yang mempunyai katak. Mungkin ini adalah satu cabaran yang mudah bagi orang lain namun tidak bagi Ayie kerana dia memang seorang penggeli katak.

Cabaran yang kedua pula adalah Ayie perlu mengambil nota di dalam kotak yang penuh dengan ulat dan juga merupakan antara serangga yang ditakutinya.

Akhir sekali Ayie diminta untuk menghabiskan seulas buah durian bagi menyelesaikan cabaran tersebut. Namun, sebaik sahaja memasukkan durian ke dalam mulut, Ayie terus memunt@hkan durian tersebut dan tiba-tiba tidak sedarkan diri. 

 

Melihat keadaan tersebut, Baby Shima dan Sarah Suhairi terus panik dan Sarah terus berlari turun ke tingkat bawah untuk mengambil air. Sebaik sahaja Sarah kembali Ayie ahli kumpulannya terus bersorak. Rupanya Ayie dan Ahli Floor88 sudah berpakat untuk mengenakan Sarah dan Baby Shima. 

VIDEO :

https://www.youtube.com/watch?v=RvZ4lJ5ndTg&feature=youtu.be

Video prank ini juga mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang turut terpedaya dengan Ayie pura-pura pngsan dan terhibur melihat gelagat mereka semua.

Ishhh ingat pngsan btul2 rupa-rupanya tipu

>Ayie we are geng tak makan durian

hahaha… guys2 ayie dah kena guys… hahahaha… say yo

katak ,ulat & duriankesian korang korang kenakan ayie sampai lembik budak tu..

Ayie, your acting were so perfect!! they were so panic

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: youtube Rusa Music

Be the first to comment

Leave a Reply