“Singkatkan seluar kaki kalau berotot takpe lah juga.” Netizen tegur peha Adam Lee tak berotot, ini jawapan comel Qismina

Sudah tiada rahsia lagi perhubungan antara kedua-dua pelakon Sweet Qismina dan juga Adam Lee. Mereka dilihat lebih selesa berkongsi kisah cinta mereka secara terbuka di media sosiaI. Iyelah, dah jadi artis apalah yang nak dirahsiakan pada para peminat, lambat laun peminat dan pihak media akan tahu juga. Tambah lagi mereka sama-sama berada dalam bidang industri.

Menjengah ke IG milik Sweet Qismina, dia memuat naik gambar bersama kekasihnya yang baru sahaja selesai bermain futsal. Sweet je pasangan ni, menurut Sweet dia hanya fokus melihat buah hati kesayangan sahaja ketika perlawanan futsal berlangsung.

Abang futsal masuk padang but still naiIed it! Selalu focus tengok bola time I hosted Planet Bola tapi semalam focus tengok dia je.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Abang futsal masuk padang but still nailed it! ??❤️ Selalu focus tengok bola time I hosted Planet Bola tapi semalam focus tengok dia je ? #fqs

A post shared by ? فرهنا قيسمينا سوڤندي ? (@sweetqismina) on

Gambar yang dimuat naik di IG bagaimanapun mendapat perhatian netizen apbila seluar yang dipakai Adam Lee agak terded4h di bahagian peha. Sudah pasti akan ada mulut-mulut netizen yang menegur dan tidak kurang juga yang memerIi Adam Lee. Tapi jawapan yang diberikan Sweet memang paduu.

Sempoi jawapan dari Sweet. Kalau dah sayang, apa pun kita sanggup terima dan hadap. Kami doakan pasangan ni cepat naik pelamin ye. Jangan tunggu lama-lama nanti kena s4mbar masing-masing pun ada rupa.

singkatkan seluar kaki kalau berotot takpe lah juga..ni buIu je lebih bahhaha

Stop bagi saya jealous please!

Dh lma xtngok gmbar brdua.. So sweet

Handsome pakwe orang. Ejas sekalihhh

Sis tak busuk ke tu bau peIuh hehehehe

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lengan @adm.lee sama besar dengan muka sis. Ni bayangkan Kalau sekali smack down habis sis penyekkk ? #fqs

A post shared by ? فرهنا قيسمينا سوڤندي ? (@sweetqismina) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Looking at him while thinking “you yang terlalu tinggi ke I yang terlalu rendah? *sambiltahansakitleherdankakisebabkasut6inci “ #fqs

A post shared by ? فرهنا قيسمينا سوڤندي ? (@sweetqismina) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: newsinkling

Be the first to comment

Leave a Reply