Umur sudah menjangkau 52 Tahun, Faizal Hussein dedah rahsia kekal awet muda

Siapa tak kenal dengan pelakon legend Faizal Hussein yang suatu ketika dulu menjadi pelakon lelaki rebvtan setiap pengarah. Tampil hebat dengan filem GiIa-GiIa Remaja pada tahun 1986 hingga ke hari ini rakyat Malaysia mengingati watak Roy yang dibawakan oleh beliau.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bukan senang nak dapat ambik gambar dgn pelakon pelakon hebat ni, nama x payah bagitaula… hanya di press conference Anugerah Skrin TV3. Tunggu 1 Nov 2019 9 malam !!

A post shared by faizalhusseinofficial (@faizalhusseinofficial) on

Setelah melampaui 30 tahun nama Faizal Hussei masih kekal relevan dalam industri hiburan tempatan. Sejak akhir-akhir ini nama Faizal Hussein kembali disebut-sebut setelah membintangi beberapa buah filem dan juga Drama. Terbaru Filem yang akan ditayangkan pada 6 Februari berjudul MAMA. Dan kini drama yang sedang ditayangkan dan telah mendapat tempat dihati para penonton adalah Dua Takdir Cinta gandingan mantap bersama Fasha Sandha, Zmarul Hisham dan Azar Azmi.

Sebagai mempromosikan drama tersebut Faizal Hussein tellah dijemput ke rancangan MeIetop semalam. Penampilannya yang nampak sentiasa nampak muda membuatkan ramai yang tertanya-tanya apakah rahsia awet muda beliau.

Siapa sokong @faizalhusseinofficial sama je dari dulu sampai sekarang?! Awet mudaaa! #MeIeT0P

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siapa sokong @faizalhusseinofficial sama je dari dulu sampai sekarang?! Awet mudaaa! #MeleTOP

A post shared by MeleTOP (@meletop) on

 

Faizal tanpa berselindung mendedahkan bahawa beliau hanya minum air masak dan tidak minum air yang berais. Selain itu adalah beliau tidak akan tambah makan walaupun hidangan yang disediakan sangat sedap! Rasa memang susah juga tu nak buat kalau makan sedap tak bertambah.

Faizal Hussein telah berkahwin dengan seorang pelakon wanita Suhaila Sulaiman dan mereka telah dikurniakan dengan sepasang cahaya mata Fazrick Faizal dan Fazryn Faizal. Anak-anak pun mewarisi kecantikan dan ketampanan ibu bapa mereka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Selamat Hari Raya..

A post shared by faizalhusseinofficial (@faizalhusseinofficial) on

Vide0 :

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: newsinklink

Be the first to comment

Leave a Reply