Tiada nasi minyak kumpulan ‘Elite’ lagi, semua dah kahwin. Azza payung foto Di Majlis Kawin Raih Perhatian

Pada Isnin lalu, pelakon dan penyanyi Sasha Saidin sah bergelar isteri kepada jejaka pilihannya, Sirhan Wahab dan kemeriahan di majlis perkahwinan pasangan ini turut diraikan oleh rakan karib.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

s.a.y.a.n.g .. i pada mereka hanya Allah yg tahu not only them tmasuk @abbyabadi112 @fizahalimofficial . ootd @aghnia_apparel tudung @ashakarim_

A post shared by Azzaelite❤️jadaqueen0174748991 (@azzaelite) on

Sedia maklum, Sasha Saidin merupakan ahli kumpulan Elite yang pernah digelar sebagai Spice Girls Malaysia. Kumpulan Elite umumnya diketahui ramai telah dianggotai oleh Azza, Sasha Saidin, Watie Sadali, Abby Abadi dan Linda Rafar.

Gabungan mereka bagaimanapun menjadi kesukaan ramai dan di majlis perkahwinan Sasha Saidin baru-baru ini, turut dilihat diantara mereka bersama-sama meraikan.

Menerusi Instagram, Azza Elite turut berkongsikan beberapa keping foto kepada peminat dan pengikut dan ia ternyata membuatkan ramai meninggalkan pelbagai komen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My best friend is a bride! #daelite ootd azza elite @aghnia_apparel tudung @ashakarim_

A post shared by Azzaelite❤️jadaqueen0174748991 (@azzaelite) on

Meskipun menerusi foto, ketiadaan rakan mereka Abby Abadi namun rakan-rakan selebriti ini tersenyum gembira melihat Sasha Saidin menjadi pengantin.

Selain peminat dan pengikut mengucapkan tahniah buat pasangan itu, netizen turut memuji kecantikan selebriti-selebriti itu yang tetap cantik sehingga kini dan mengatakan mereka sangat awet muda.

Manakan tak, lihat saja wajah-wajah kumpulan Elite ini yang dikongsikan Azza sehingga meraih perhatian peminat dan pengikut.

Foto kumpulan Elite, Sasha Saidin kahwin jadi perhatian ramai

Foto kumpulan Elite, Sasha Saidin kahwin jadi perhatian ramaiFoto kumpulan Elite, Sasha Saidin kahwin jadi perhatian ramaiFoto kumpulan Elite, Sasha Saidin kahwin jadi perhatian ramaiFoto kumpulan Elite, Sasha Saidin kahwin jadi perhatian ramai81989473_149137663203241_4024680514318908115_nFoto kumpulan Elite, Sasha Saidin kahwin jadi perhatian ramaiFoto kumpulan Elite, Sasha Saidin kahwin jadi perhatian ramai

Dalam pada itu menerusi foto kumpulan Elite, Sasha Saidin kahwin itu juga pelbagai maklum balas ditinggalkan peminat dan pengikut yang ada diantaranya mendoakan yang terbaik.

“Awet muda giteww”

Screenshot_93

Screenshot_94

Screenshot_95

“Best tengok friendship forever ni…”

Screenshot_96

Screenshot_97

Screenshot_98

Screenshot_99

Screenshot_100

Sumber: Azza Elite via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply