“Dia Teg4s Ketika Bek3rja Tet4pi…”- Ella Tervja Sepentas Dengan Ramli Sarip

 

Ratu rock Ella Aminuddin mended4hkan penyanyi lagenda rock, Datuk Ramli Sarip seor4ng yang tegas ketika bekerja.

Ella bagaimana pun teruja bekerj4sama dengan Ramli dalam menj4yakan Konsert Kembara Kita yang akan berlangsung di Istana Budaya pada 14 dan 15 Februari 2020 (hari ini dan esok).

“Alhamdulilah segala persiapan untuk menj4yakan konsert ini berjalan dengan l4ncar meskipun kami masing-masing sibvk dengan jadual sendiri.

“Selama bek3rja dengan Datuk (Ramli) dia seorang yang teg4s ketika bekerja tapi sebenarnya sangat rock and roll.

“Saya amat teruja untuk berk0ngsi pentas dengan Datuk nanti,” katanya kepada Gempak.

Sementara itu, Ramli pula memberitahu dia dan Ella bakal mempers3mbahkan perjalanan muzik mereka di dalam dunia seni.

 

“Waktu saya mula-mula kenal Ella, saya nampak dia nampak sangat ‘street’ dengan je4ns biru dan baju T. Jadi bila saya terbitkan ketiga-tiga album ini, saya cuba kek4lkan 1mej dan g4ya street Ella itu. Kalau buat stail elit nampak tidak sesuai pula.

“Kembara Kita bukan sahaja men4mpilkan perjalanan muzik kami bersama tetapi sebahagiannya adalah ‘soul’ dan kedew4saan yang kami berdua dan ini adalah antara sumbangan kami terhadap industri,” katanya.

Kemb4ra Kita bakal menampilkan kemunculan pemain gitar terkemuka Letfhanded iaitu Man Keedal sebagai pemain gitar undangan di dalam konsert ini nanti.

Daripada segmen solo kepada segmen dvet, Datuk Ramli Sarip dan Ella juga akan melakukan ‘kejutan’ tidak dijangka yang akan men1nggalkan kepuasan buat pemin4t serta pengikut tegar mereka yang datang meny4ksikan konsert Kembara Kita.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply