“Maaf Saya Terperasan Ada Lekvk Kat Dahi Arwh” Kawan Baik Kongsi Video Terakhlr Bersama Abam, Netizen Perasan Wajah Arwh Penat Dan ‘Berbeza Dari Biasa’

Kem4tian mengejut Abam Bocey atau nama penuhnya Syed Umar Mokhtar memang meninggalkan kesan yang mendalam kepada peminat industri hiburan Malaysia. Amal kebaikannya menjadi sebutan ramai sehingga hari ini walaupun arw4h sudah men1nggal beberapa hari lalu.

Mengimbau kembali kenangan bersama sahabatnya, rakan baik Abam, Pojie Pidon ada memuat naik video terakhirnya bersama arw4h iaitu 3 hari sebelum Abam men1nggal dunia di Instagram. 

“Aku abadikan kat sini… ni video terakhir kami bersama Allahy4rham Abam” 

Menurut Pojie, video yang dirakam pada 7 Februari 2020 itu ialah ketika dia bersama Abam dan sahabat lain pulang bercuti dari Melaka ke KL. Video tersebut ialah kenangan terakhirnya bersama arw4h Abam.

“Nampak sangat dia tak sihat… Maaf saya terperasan ada lekvk kat dahi arw4h” 

Video tersebut mendapat perhatian netizen yang rata-rata mengakui terlihat ‘kelainan’ pada wajah arw4h. Abam di dalam video ni nampak penat, muram dan wajahnya seperti sangat berbeza daripada sebelum ini.

arw4h juga yang terkenal dengan sikap peramah dan gemar membuat lawak tidak banyak bercakap dan hanya memberitahu dia d3mam.

Apa-apapun admin yakin ramai kat luar sana yang masih teringat dan merindui pelawak ni kan? Marilah kita sedekahkan Al-Fatihah buat arw4h. Semoga rohnya dicucvri rahmat dan bersama para solehin. Amin.

 

Sumber : Lobak Merah/RoseMerah

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisangg

Be the first to comment

Leave a Reply