“M4njanya…”- Ba1k dibalas ba1k, Naim Daniel ded4h pertama kali merasa pakai jam m4hal…

Sejak dari kecil kita pasti telah di4jar oleh ibu bapa mahupun guru di sekolah untuk sentiasa buat ba1k tidak kira sesiapa. Bahkan kita sering mendengar peribahasa, buat b4ik dibalas baik, buat jahat dibalas jah4t.

Baru-baru ini, tular satu rakaman video dimana selebriti dikenali sebagai, Shuib Sepahtu telah member1kan satu jam tangan lim1ted kepada penyanyi dan pelakon muda, Naim Daniel

Shuib Sepahtu bagi jam limit3d untuk Naim Daniel

Ini kerana, dia sudah bern1at untuk memberikan jam kes4yangannya itu kerana Naim Daniel telah din0batkan sebagai juara AJL 34.

naim daniel

 

 

Shuib Sepahtu walau bagaimanapun, memberitahu bahawa Naim Daniel juga suka memb3rikan orang hadi4h tanpa berkira.

Terbaru, Naim Daniel menerusi Instagram melu4hkan rasa gembiranya setelah dapat hadiah jam berkenaan dan siapa meny4ngka, itu merupakan hadiah istim3wa baginya kerana pertama kali dapat memakai jam m4hal.

Naim Daniel ucap terima kasih buat Shuib

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Selalu bila pergi show, saya suka bagi jam, jaket, kasut, gelang saya pada random crowd semasa persembahan saya. Pagi selepas AJL 34 di konti @hotfm976 , abang @shuibsepahtu perSEMBAHkan jam kesayangan dia pula sebagai hadiah kemenangan saya, kita ni dah tak larat nak nangis semalam, nangis lagi pagi tu. Pertama kali merasa pakai jam mahal-mahal ni. Berat… Terima kasih abangku @shuibsepahtu , insyaallah lepas lagu SEMBAH , kita siapkan lagu “Sudah” untuk kakak @sitisarahraissuddin sayang ! Moga Allah setuju !

A post shared by Naim Daniel (@naimdanielx) on

“Selalu bila pergi show, saya suka bagi jam, jaket, kasut, gelang saya pada random crowd semasa persembahan saya.”

“Pagi selepas AJL 34 di konti Hot FM, abang Shuib Sepahtu perSEMBAHkan jam kesayangan dia pula sebagai hadiah kemenangan saya, kita ni dah tak larat nak nangis semalam, nangis lagi pagi tu. “

naim
Naim Daniel ketika memenangi gelaran Juara di Anugerah Juara Lagu ke-34.

“Pert4ma kali merasa pakai jam mahal-mahal ni. Berat… terima kasih abangku Shuib Sepahtu, insyaAllah lepas lagu SEMBAH, kita siapkan lagu ‘Sudah’ untuk kakak Siti Sarah sayang! Moga Allah setuju!”

Perkongsian video itu sekali lagi mencuri tumpuan ramai dengan lebih 310,000 tontonan dan pelbagai kom3n diberikan.

Shuib Sepahtu juga tinggalkan komen di posting

Screenshot_234

Screenshot_235

Screenshot_236

Sumber: Instagram Naim Daniel via HCL

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisangg

Be the first to comment

Leave a Reply