‘Jod0h Kami Tak Lama’ – Bakal Berp1sah Dengan PU Abu, Hana Azraa Meng4ku J3mu & Mu4k

Konfl1k rumahtangga Pencetus Ummah, Abu Sufyan sekali lagi menjadi bu4lan ramai selepas isteri, Hana Azraa memuatnaik gambar seorang gad1s tidak bertudung di Instagram. Bayangan yang diberi seolah-olah mahu mended4hkan kecur4ngan yang dilakukan suami. Walaubagaimanapun, PU Abu menaf1kan dakw4an dan itu adalah spekul4si semata-mata.

Terbaru, Hana menerusi Harian Metro memaklumkan dia dan suami sudah sep4kat untuk membawa haluan masing-masing setelah apa yang berlaku.

Baru sahaja mel4hirkan anak lelaki pada 1 Februari lalu, Hana ketika ditanya netizen mengenai status perkahwinan mereka, Hana menjawab ringkas mereka sudah bawa haluan sendiri.

Berkaitan hubungan di hujung t4nduk, apa yang boleh saya cakap ialah kami bagi kedua belah pihak sudah sepakat nak bawa haluan masing-masing. Dah tak boleh nak diteruskan lagi kot dan lebih baik bawa haluan sendiri. Jod0h kami tak lama, sebab dah tak ada persefahaman.

Kata Hana lagi, dia sudah lali dengan kem3lut yang mel4nda dan sejujurnya perkara itu bukan baru bagi mereka.

1su dihadapi kami ini, sejujurnya bukan baru lagi. Saya dah hadap lama hingga jadi j3mu dan mu4k. Untuk saya terus bert4han lama-lama pun rasanya tak perlu lagi. Tak boleh menjana apa-apa pun untuk saya dan anak-anak. Lebih baik, kita bangun je la.

Menjawab kepada kecaman netizen di laman sosial semenjak mereka berkahwin, Hana menjawab dia sudah tidak peduli dengan apa yang diperkatakan orang malah tidak terk3san walaupun dalam proses berpantang.

Memang tak dinafikan, sebelum ini ramai orang cakap macam itu (kif4rah sebagai bal4san ambil hak orang lain). Tapi, biarlah sebab mereka tidak berada di tempat saya. Mereka (warganet) tak tau pun apa yang saya lalui dan hadap.

Saya rasa tak terg4nggu pun dengan kec4man dilemp4rkan sebab kebanyakan pengikut di Instagram (IG) saya sudah memahami situasi dihadapi. Mereka (pengikut) sangat baik dengan saya dan memberi sok0ngan. Ia membuatkan saya lebih bers3mangat untuk mulakan hidup baru.

Kata pengusaha kosmetik ini lagi, mereka sedang menunggu tarikh ditetapkan untuk menguruskan proses pencera1an di mahkamah. Buat masa ini, dia sedang berpantang di rumah keluarganya di Kedah.

Menjawab kepada dakw4an berlaku cur4ng lagi, Abu memberitahu tiada perkara sebegitu.

Tidak berlaku apa-apa kecur4ngan. Doa yang baik-baik buat kami. Apapun, ini ujian Allah buat saya.

Saya kena kuat dan sabar. Mohon doa yang baik-baik buat kami. Dalam mana-mana rumah tangga pun akan ada macam-macam ujian. Saya tak terkecuali. Doakan segalanya baik-baik sahaja.

Malah, dia meminta orang ramai mendoakan yang terbaik buat rumahtangganya. Selain turut mengakui mereka berdua masih suami isteri yang sah.

Sumber :Harian Metro, Abu Sufyan

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.