Farid Kamil Akvi Kawan Rapatnya Jauhkan Diri Sejak Keluar Masuk Penj4ra

Terpalit dengan beberapa dakwaan kes jen4yah sehingga dijatuhkan hukuman p3njara tahun lalu, Datuk Farid Kamil mengakui ada beberapa tem4n rapatnya mula menjauhinya.

Bagaimanapun, Farid berkata dia tidak berk3cil hati dengan tindakan individu berkenaan kerana dia juga berharap hidupnya javh daripada aura neg4tif.

 

“Kawan-kawan jauhkan diri itu memang ada, itu yang saya harapkan sekarang agar mereka jauhkan diri daripada memberikan vibe neg4tif dalam hidup saya. Bagi mereka yang kekal bersama saya dan ada juga yang baru datang, terima kasih saya bersyukur sangat.

“Allah sudah tunjukkan dengan jelas apa yang putih dan hit4m dalam hidup saya, sekarang ini saya adalah Farid Kamil yang tak sabar nak berdepan cab4ran hidup akan datang,” katanya kepada mStar Online.

Perlaksanaan hukuman penjara 9 bulan kini dit4ngguhkan, Farid berkata ia sekaligus memberi pelu4ng kepadanya untuk fokus dengan filem terbaru arahannya, Remp-it 2 yang dijangka akan ditayangkan Ogos ini.

“Saya sebenarnya tak sab4r nak tunggu ‘Remp-it 2’ keluar dulu kerana seluruh keluarga saya berg4ntung harap dengan filem ini. Ini filem pertama terbitan FKX Film Sdn Bhd dan saya merupakan penerbit, pengarah dan pelakon.

“Malah isteri saya, Diana Danielle turut terb4bit sebagai penerbit bersama dan anak saya, Muhammad juga berlak0n dalam filem ini,” ujarnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: mStar via Rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply