“Saya Sentlasa Tunggu Hael Untuk…” – Dayang Nurfaizah

Penyanyi popular, Dayang Nurfaizah tidak pernah rim4s apabila persahabatannya bersama rakan artis, Hael Husaini sering diusik segelintir pihak.

Menurut Dayang, dia sel3sa berkawan rapat dengan penyanyi lagu Jampi itu.

“Saya tak pernah rim4s apabila sering dikaitkan dengan Hael, saya memang berkawan r4pat dengan dia.

“Bagi saya, dari mula kami kenal hingga sekarang, saya rasa sel3sa berkawan dengannya, kami pun selalu divndang untuk mengadakan persembahan bersama.

“Dari situ, persahabatan kami mempunyai kes3rasian, ia merupakan satu aspek penting ketika membuat persembahann kerana kes3rasian itu mampu memudahkan kerja kami,” ujarnya.

Dayang berkata demikian ketika ditemui di sidang media Konsert Amal Alunan Irama di Istana Budaya, Kuala Lumpur pada Selasa.

Dalam pada itu, pelantun lagu Di Pintu Syurga ini menambah, dia sentiasa menunggu peluang untuk terus berk0laborasi bersama Hael.

“Terus terang saya katakan, saya sentiasa menunggu Hael untuk berk0laborasi lagi bersama saya, mungkin sebuah lagu ciptaannya sendiri.

“Namun buat masa ini, keadaan masih tidak menglzinkan kerana kami berdua sedang sibvk menguruskan hal lain,” katanya lagi.

 

Konsert Amal Alunan Irama yang turut men4mpilkan Datuk Jamal Abdillah akan berl4ngsung di Istana Budaya, Kuala Lumpur pada 11 April 2020 jam 8.30 malam.

Konsert ini merupakan anjuran bersama antara Yayasan Gerbang Bandar Tun Razak, Persatuan Karyawan Malaysia, Istana Budaya dan Educaring Team Pejabat Pendidikan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

Ia bertvjuan untuk mengumpul d4na bagi membantu golongan yang memerlukan di samping memberi peluang kepada golongan Asnaf, B40 dan orang kelainan up4ya (OKU) untuk sama-sama menyaksikan konsert ini di Istana Budaya.

Di samping itu, sebahagian dana akan disumbangkan kepada Persatuan Karyawan Malaysia untuk membantu keb4jikan ahli di dalamnya.

Harga tiket dijual pada harga RM100, RM170, RM270 dan RM370 menerusi www.myticket.asia mulai 10 Mac 2020.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply