“Saya Kini Lebih B4hagia…”- Noryn Aziz Akvi Sudah ‘M0ve On’

 

Penyanyi Noryn Aziz akvi kehidupannya kini lebih bahagia bersama anak kes4yangannya, Raja Bariq Umar Shah yang berusia enam tahun.

Namun, Noryn atau nama sebenarnya, Norazmahwati Abd Aziz mem0hon untuk tidak mahu menjelaskan apa-apa mengenai st4tusnya sama ada masih berk4hwin atau tidak dengan Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah Raja Ahmad Baharuddin Shah.

“Saya benar-benar b4hagia dengan kehidupan saya sekarang, lebih-lebih disamping anak ters4yang.

“Apa yang berlaku sudah pun berl4lu dan kini masanya untuk saya ‘move on’ kerana saya tahu masa depan saya cer4h,” katanya kepada Gempak.

Noryn ditemui selepas pel4ncaran pembukaan butik Bokitta baharu yang terletak di Suria KLCC.

Tambah Noryn lagi, dia kini mahu memberi f0kus kepada dirinya sendiri kerana dia akvi sedang melalui satu fasa yang indah.

“Apa yang penting, saya kini mahu memberi f0kus kepada diri saya sendiri untuk menyanyangi diri ini dan lakukan apa sahaja yang saya suka.

“Saya dapat rasakan perjalanan kehidupan ini sangat indah.

“Lagipun kehidupan ini kita tidak boleh tersek4t di situ sahaja. Kita perlu cuba untuk mencari kebahagiaan itu untuk jadi lebih ku4t,” katanya lagi.

Terdahulu, Noryn dan suami dikatakan telah hadir ke M4hkamah Syariah Kuala Terengganu pada 1 April 2018 untuk menghadiri sesi majlis sulh pertama. Namun sehingga kini status perk4hwinan mereka masih belum diketahui.

Noryn dan suami bernikah pada 22 Januari 2010 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki Raja Bariq Umar Shah, 4.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply