Terima Kasih Frontliners! Syarikat Ini Buat ‘Something’ Sebagai Menghargai Jasa Frontliners

Disebabkan perintah kawalan pergerakan telah pun dilanjutkan sehingga 14 April hadapan, ini juga bermakna barisan frontliners negara kita juga terp4ksa berkhidmat buat tempoh dua minggu lagi.

Keberanian frontliners negara 

Kalau di hospital, petugas k3sihatan seperti doktor dan jururawat sanggup berhadapan dengan virvs koron4 untuk selamatkan m4ngsa. Ada antara mereka yang telah dijangkiti C0vid-19 disebabkan ada yang merahsiakan simptom. Terima kasih frontliners!

Tidak kira hujan atau panas, frontliners seperti pihak polis dan angkatan tentera pula tetap teguh menjadi dinding untuk menjaga rakyat Malaysia. Tu pun ada yang masih berdegil nak keluar rumah jugak. 

Starter pack untuk frontliners 

Jasa semua frontliners sememangnya tiada tolok bandingnya. Rupanya, ada sebuah syarikat iaitu Akisama Group yang merupakan syarikat pemaju perumahan RC Residences telah melancarkan sebuah kempen “Care for the Frontliners”.

Syarikat tersebut telah berbesar hati untuk menyumbangkan barangan keperluan kepada barisan hadapan negara supaya mereka boleh terus mempertahankan negara daripada wabak berbahaya ini tanpa masalah. Wow! Hebat syarikat ni weh!

Antara barangan yang disumbangkan ialah topeng muka dan payung sebab beberapa hari lepas, viral gambar polis dan tentera terp4ksa buat roadblock walaupun dalam hujan ribut. Tabik lah dekat semua polis!

Tak tahu lah apa nasib negara kita jika tiada orang penting macam mereka ini kan. Jadi, tolong lah semua duduk rumah supaya kita boleh lawan virvs ni. 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: lobakmerah

Be the first to comment

Leave a Reply