“Kau seres aa…”- Gara2 kongsi foto berkepala botak, Sweet Qismina terima pelbagai reaksi

Pelakon jelita, Sweet Qismina merupakan seorang selebriti yang tidak perlu diperkenalkan lagi. Malah dia kini menjadi diantara pelakon wanita muda yang sering menjadi perhatian ramai di kaca televisyen mahupun menerusi laman sosiaI peribadinya..

Terbaru, pelakon berusia 22 tahun ini ada memuat naik sekeping foto kepada peminat dan pengikut menerusi Instagram lalu perkongsiannya itu meraih perhatian mereka yang turut terkej0t.

Ini kerana, Sweet Qismina berkongsi sekeping foto berkepala b0tak dimana ianya juga membuatkan peminat dan pengikut di Instagram yang mempunyai 1.4 juta followers itu keIiru..

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Masih menunggu bila RMO nak settle ? happy Saturday! DUDUK RUMAH DIAM DIAM PLEASE #staysafe ( #BANGKITBOTAK cc: @harrisannuar )

A post shared by ? فرهنا قيسمينا سوڤندي ? (@sweetqismina) on

Manakan tidak, apabila diperhatikan fotonya itu rata-rata akui seperti melihat ia satu foto yang real sekali gus membuatkan dia menerima pelbagai komen netizen.

Pun begitu, menerusi ruangan kapsyen Sweet Qismina menekankan mengenai Perintah Kawalan Pergerakan kepada semua dimana dia meminta agar duduk dirumah.

“Masih menunggu bila RMO nak settle. Happy Saturday! Duduk Rumah Diam Diam Please…” ujarnya menerusi posting.

Walau bagaimanapun, rata-rata peminat dan pengikut diruangan komen lebih tertarik dengan foto Sweet Qismina yang berkepala b0tak itu sehingga ada yang menyangka ia benar.

Namun begitu, ada juga yang memberitahu ianya merupakan kuasa makeup dan netizen turut dapat meneka bahawa penampilan berkenaan merupakan kemunculan Sweet Qismina  menerusi video muzik penyanyi terkenal, Hael Husaini berjudul Hari Ini.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply