[5 Gambar] Wah! Terpesona Lihat Kejelitaan Farhanna Qismina Di Paris Setelah Dewasa

Elly & Epit ini mengisahkan tentang Epit, 13 tahun lakonan Mohd Shafeiq Shazwan seorang yang baik hati tetapi sangat pemalu dengan perempuan.

Epit dibesarkan di kampung telah berpindah ke bandar untuk menyambung pelajaran dan tinggal bersama keluarga Engku Sofia yang merupakan kakak tirinya.

Suasana dan kehidupan keluarga Engku Sofia berubah sejak Epit pindah ke sana. Teruma sekali Elly (Farhana Qismina) iaitu anak bungsu Engku Sofia belajar di kelas yang sama.

Drama ini turut dibintangi Johan Raja Lawak, Mohd Shazwan, Farhanna Qismina, Abdul Hadi, Siti Amirah Dayana, Wan Faiqah dan Nor Heidzriq Haikal.

Siapakah Farhanna Qismina@Elly yang lebih dikenali dengan panggilan manja SWEET? Beliau adalah artis remaja yang semakin mendapat tempat di kalangan peminat di Malaysia. Dengan pakej yang lengkap serta berwajah comel, tidak hairanlah pelakon Elly dan Epit ini begitu diminati ramai.

Biodata Farhanna Qismina (Elly)

Nama Penuh: Farhanna Qismina binti Supandi (فرهنا قيسمينا سوڤندي) Nama Popular: Farhanna Qismina / Sweet Qismina Nama Panggilan Manja: Sweet Tarikh Lahir: 24 Oktober 1997 Umur: 19 Tahun (2016) Asal: Muar, Johor Tempat Tinggal: Kuala Lumpur Bangsa: Melayu Agama: Islam Tinggi: 4’2″ (127 cm) Berat: 30 kg Pendidikan: Sekolah Menengah Aminuddin Baki Kuala Lumpur Karier: Pelakon dan Model Instagram : https://www.instagram.com/sweetqismina Facebook : https://www.facebook.com/Farhanna-Qismina-SWEET-141992709186556/ Twitter : https://twitter.com/FQismina

wajah terkini sweet qismina

“Maaf pada mulanya min ingatkan Sweet Qismina di Paris tuu…min pun dah tersalah rupanya…di Paris tuu Eyka Farhana.. harap maaf yee… min da letak wajah terkini Sweet Cantik nii..memang dua2 ni cantik sangat kan”

“patutla min tengok berubah sakan..maaf ye semua atas kecuaian pihak kami. Disini kami dah letakkan gambar yang sebetulnya.. Terima Kasih kepada yang komen..”

Pelakon Sweet Qismina mengakui terpaksa menukar namanya daripada Sweet Farhanna kerana tidak mahu orang ramai keliru dirinya dengan Eyka Farhana.

Sweet atau nama sebenarnya Farhanna Qismina Supandi, 20, berkata, dia mengambil keputusan itu untuk memudahkan orang ramai yang keliru dengan nama mereka berdua.

“Sebenarnya saya telah mengambil keputusan pada awal tahun ini untuk menukar nama kerana ramai orang sering keliru diantara saya dengan Eyka Farhana.

“Saya juga sering mendapat tawaran daripada pihak produksi dan akhirnya mereka telah salah menghubungi saya sedangkan mereka ingin menelefon Eyka Farhana.

“Jadi perkara itu sedikit sebanyak menggangu kerjaya kami sendiri dan dengan menukar nama ia akan memudahkan untuk membezakan diantara kami berdua.

“Bukan saya tidak selesa dengan nama yang dulu namun ia lebih mudah untuk orang tahu memandangkan muka kami juga seakan sama,” katanya kepada Astro Gempak.

Sweet berkata demikian ketika ditemui pada majlis Anugerah Bintang Popular Berita Harian, di Putrajaya, pada Ahad.

Tambah Sweet, selepas menukar nama orang ramai sudah dapat membezakan diantara mereka berdua dan berharap agar pihak produksi tidak keliru serta silap menghubunginya lagi.

Wajah Terkini Eyka Farhana

Sumber: mStar & azhan.co &gempak.com via ViralKami

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply