“Alah…Malas Betullah Drama Instagram ni,” – Datuk Aliff Tanya Fasal Hadiah Beg Jenama Mewah, Datin Shahida Pula Selamba Kasi Respon Ini!

Pengasas kosmetik, Datuk Seri Alff Syukri menerusi posting terkininya di Instagram menunaikan hasratnya untuk memberikan kejutan buat isteri, Datin Seri Nur Shahida dengan menghadiahkan ibu kepada empat cahaya mata itu beberapa utas beg tangan berjenama.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

apa perbezaan sy dulu dan sekrg?? 7tahun lps.. masa ni baru jee senang skit .. jadi hasil berniaga sy saje feeling2 bercuti luar negara hasil menjual produk dherbs.. dgn family smua..

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Sesi kejutan yang turut dirakam lalu dimuat naik di media sosial milik penyanyi Abang Nak Tegur itu mendapat reaksi pelbagai netizen.

Bagaimanapun, Aliff di atas kenyataaanya sudah memaklumkan apa yang dilakukan bukan bertujuan untuk menunjuk-nunjuk.

bukan niat bak menunjuk cuma sy nak hargai wife sy yg susah senang sama2.. dulu sy mampu belikan awak beg calarino atau guees jee itu pun rasa dah mahal sgt dan kena kumpul gaji sampai 3bulan itu pun masa tu awak ttp happy.

 

“dan sekrg saya dah mampu beg berapa ratus ribu pun yg awak nak… b nak syg yakin dan nmpak mewah mcm penpuan dalam drama tv3 tuu heheh.

“p/s sila tag suami korang mana tau dpt beg baru,” tulisnya lagi.

Bagaimanapun, ketika Aliff sedang sibuk memberitahu mengenai bingkisan hadiah terbabit, Shahida secara seloroh memberitahu dia lagi suka hadiah yang diberikan kalau tiada

Malah, Aliff awal-awal dalam rakaman tersebut turut memberitahu kalau tidak dilakukan video, nanti akan ada yang kata ia bukan beg asli.

Lebih menarik, Shahida sambil memangku anak angkatnya secara selamba memberitahu dia malas dengan drama Instagram dan lebih suka kalau ia tidak ada video Instagram.

Apapun, ramai juga peminat yang terharu melihat kesungguhan si suami dalam memberikan hadiah kejutan buat isteri tercinta.

Foro:Instagram Aliff Syukri

Apa Kata Anda

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply