Wajah Terkini Anak-Anak Bintang Bollywood Kegemaran Ramai!

Sebut sahaja nama ibu bapa mereka pasti ramai yang kenal dan tidak perlu diperjelaskan lagi siapakah mereka, namun siapa sangka anak-anak selebriti Bollywood juga menjadi perhatian ramai lebih lagi mereka membesar dalam keadaan yang cukup sempurna hingga membuatkan mereka juga kelihatan seperti salah seorang bintang menyinar.

Jika dahulu zaman kecil kurang mendapat pendedahan dan diketahui umum kerana sikap ibu bapa yang terlalu protective dan menjaga privasi, kini anak-anak selebriti Bollywood yang semakin lama semakin dewasa ini mendapat perhatian sepenuhnya terutamanya di media sosial.

Nah, ini dia beberapa senarai anak selebriti Bollywood yang semakin dikenali, ada juga yang mirip seperti ibu bapanya!

#1. Suhana & Aryan Khan

Kedua-dua mereka menjadi antara selebriti media sosial popular di India. Kini Suhana Khan berusia 17tahun manakala abangnya Aryan Khan pula sudah memasuki 20 tahun dan menuntuk jurusan perfileman di University of Southern Califonia di Amerika Syarikat.

Bagaimanapun kedua ibu bapa mereka telah menetapkan syarat sekirannya anak-anak mereka ini ingin menceburi bidang lakonan dan model, mereka berdua harus tamat pelajaran terlebih dahulu.

#2. Junaid Khan

Mungkin ada yang tidak tahu, sebelum ini Aamir Khan pernah berkahwin dengan seorang penerbit iaitu Reena Dutta namun pada 2002 mereka telah bercerai dan isterinya mendapat hak penjagaan sepenuhnya terhadap kedua-dua anaknya iaitu Junaid dan Ira.

Setelah itu, Aamir telah berkahwin dengan Kiran Rao pada 2005 dan mendapat lagi seorang anak lelaki.

Namun apa yang menarik, anak Aaamir hasil perkongsian dengan isteri terdahulu semakin membesar dan lebih tinggi berbanding Aamir.

#3. Ahan & Athiya Shetty

Anak kepada pelakon yang terkenal dengan watak lasak Sunil Shetty ini sering menjadi perhatian media di India.

Mewarisi pakej yang dimiliki ibu bapanya, Ahan Shetty yang kini berusia 22 tahun sedang mempersiapkan diri untuk menerajui filem pertamanya.

Manakala kakaknya, Athiya pula sangat popular sehingga mencecah jutaan pengikut di Instagram.

Jangan terkejut, anak bintang filem yang terkenal di awal 90 an ini juga pernah dicalonkan dalam kategori pelakon wanita baru terbaik di Anugerah Filmfare. Selain itu, dia juga kini merupakan salah seorang model terkenal untuk majalah fesyen di India!

#4. Ibrahim Ali Khan & Sara Ali Khan

Hah jangan terkejut, sebelum lahirnya Taimur Ali Khan Pataudi bayi paling comel di India. Sebenarnya Saif Ali Khan pernah berkahwin dengan Amrita Singh dan mendapat dua anak yang cukup kacak dan cantik!

Anak lelakinya Ibrahim memang sebijik berwajah seperti bapanya manakala si kakak Sarah di katakan mengikut wajah ibunya yang juga merupakan seorang pelakon terkenal di awal 1985.

Perghhhh sekali pandang memang kedua-dua mereka ni memang macam model antarabangsa!

Tak sabar nak tengok macam mana Taimur besar pula nanti.

5. Jhanvi Mehta

Juhi Chawla memang terkenal dengan wajahnya yang cantik lagi-lagi kalau tengok senyuman dan matanya memang boleh menangkap hati.

Begitu juga dengan anaknya Jhanvi yang kini berusia 17 tahun. Mana tidak tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi bukan?

Malah, rakan baik kepada ibunya iaitu Pretiy Zinta turut pernah memuji anak kepada pelakon Ishq ini dan memberitahu anaknya mempunyai IQ yang tinggi .

6. Nysa Devgan

Tidak dinafikan Ibunya cukup terkenal di awal tahun 90an sehingga di anggap sebagai ratu Bollywood.

Namun sejak berkahwin dan punyai anak nama Kajol Mukherjee agak kurang disebut-sebut kerana dia dikatakan lebih fokus pada anak dan suaminya Ajay Devgan.

MH difahamkan kini anak gadisnya ini telah menyambung pelajaran di Singapore.

7. Rasha Thadani

Pergh, sekali pandang memang ada iras-iras seperti Ariana Grande penampilannya dan gayanya. Anak kepada pelakon jelita Raveena Tandon ini dikatakan antara anak selebriti bintang Bollywood yang cukup cantik dan bergaya.

Walaupun baru sahaja berusia 13 tahun, namun kehidupan anaknya saling tak ubah seperti seorang dewasa yang punyai kelasnya tersendiri.

8. Rhea & Sonam Kapoor

 

Siapa sangka, hero Anil Kapoor punyai anak yang cukup cantik! Jangan terkejut, anak kepada pelakon Mann ini juga terlibat dalam dunia perfileman.

Sonam Kapoor mengikuti jejak langkah ayah dan menjadi seorang pelakon serta model manakala adiknya pula lebih ke arah belakang tabir dengan menjadi seorang produser filem sejak tahun 2010.

Sumber: Media Hiburan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply