Video Laporan Wartawan TV3 Interview ‘Drebar Perahu’ Di Sungai Golok Ini Bikin Pecah Perut

 

Menerusi laman Anak Jati Rantau Panjang, satu sudutan video seorang wartawan TV3 ketika dari Buletin Utama berjaya mencuit hati netizen. Di dalam video itu, seorang individu yang dikenali sebagai Nik Osman Nik Jusoh ditemubual mengenai paras air yang semakin surut di Sungai Golok. Namun, apa yang menghiburkan adalah respon individu terbabit. Pecah perut tengok!

Orang buat pesta ketika air surut

Video:

Video seminit yang dikongsi itu mendapat perhatian ramai yang rata-ratanya terhibur dengan abang Nik. Wartawan menemubual seorang penduduk tempatan yang dipanggil Nik Osman mengenai isu paras air di Sungai Golok kini surut kerana cuaca. Namun, apa yang menghiburkan hati netizen adalah jawapan yang diberikan penduduk tempatan itu tidak sesuai dengan isu ini.

Air surut orang nak buat pesta. Apabila pesta, kita cari etok. Lepastu kita mandi sungai buat macam kolam. Air terjun bersih ni. Atas itu ada lumut, atas tu ada tulang babi, tak lulus buat mandi.

Menurut Nik Osman, tempat ini kebiasaanya tempat mandi orang ramai dan merupakan pesta buat orang ramai ketika air surut. Dia yang mendakwa dirinya sebagai pemandu perahu itu turut akui suka mandi disitu.

Ramai terhibur

Alik atas nu xleh mandi sebab ad tulam babi..oram siam suka makam buat sup.. Steady abe dio.. ?

Bbobok koksey nih. Srupo tok brapo segar jah. Apo kena mengena hok dia kecek dgn isu air sunga surut tu ??‍♀️

Nurul Shakila pesakit mental ni..msuk tubik wad sokmo..wartawan pn xkn lh xreti dngr cara dia kecek..patut tanya la ore lain plk..kecek gitu tahu dh xbtl mana.

Sumber : Anak Jati Rantau Panjang

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply