Berketurunan Cantik Dan Berbakat, 6 Keluarga Selebriti Ini Digel4r The Kardashians Malaysia

Kalau kita lihat, semakin ramai adik-beradik selebriti tanah air yang menceburi industri hiburan. Seperti di Hollywood yang memiliki keluarga The Kardashians, mereka juga turut menerima populariti yang diraih daripada keluarga masing-masing.

Namun di Malaysia juga apa kurangnya, ramai adik-beradik selebriti yang meraih popular menerusi bakat tersendiri yang sedia ada. Berikut adalah lima keluarga selebriti Malaysia yang sering menjadi perhatian peminat mereka.

#1. The Maembong

Keluarga ni memang ‘happening’ dengan kehadiran tujuh adik-beradik perempuan! Boleh dikatakan masing-masing mempunyai bakat seni yang  tersendiri. Selain Emma dan Chacha yang terlibat dalam bidang lakonan, abang mereka Ahmad Bakri juga merupakan pemain drum untuk kumpulan Flop Poppy dan Meet Uncle Hussein.

#2. The Nasir

Bukan setakat Anzalna, adik beradiknya yang lain seperti Diana, Afifah, Mia dan Nazirah Nasir juga sentiasa menjadi perhatian netizen kerana kecantikan yang dimilikinya. Dengan mewarisi darah kacukan Melayu, Cina, Punjabi dan Bugis, tidak hairanlah mereka kelihatan cantik dan bergaya.

#3. The Sharifah

Keluarga ini juga antara yang meraih populariti di Malaysia. Sebut sahaja Sharifah Haslinda, Sharifah Shahirah dan Sharifah Sakinah, pasti terbayang ‘kegilaan’ mereka yang sentiasa menghiburkan hati serta karenah yang melucukan.

#4. The Khan

Pelakon dan pengacara, Neelofa sering mendapat perhatian daripada netizen dengan kontroversi dan kejayaan yang diperolehinya. Turut menerima tempias populariti adalah kakaknya Noor Nabilah yang berkahwin dengan pelakon hebat Sharnaaz Ahmad. Adik-adiknya seperti Athisha dan Ameera juga semakin dikenali menerusi media sosial.

#5. The Senrose

Siapa yang tidak mengenali pasangan adik-beradik popular dalam bidang lakonan, Nelydia dan Uqasha.

Selain mereka berdua, Raysha Rizrose juga merupakan adik berkongsi ibu yang sama namun berlainan bapa. Apa kata anda?

#6. The Che Wan

Sedap mata memandang tengok adik-beradik cantik ini iaitu Rubytah, Rahimah, Raudhah, Rozita dan Rohaiza. Rozita dan Ayu Raudhah antara yang paling popular. Rubytah juga turut menjadi perhatian selepas mendirikan rumah tangga bersama pelawak Lan Pet Pet.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: tubeviral

Be the first to comment

Leave a Reply