Shuib Bergambar Bersama Ameera Khan Inilah Resp0n Padu Siti Sarah

Dikatak4n m3nump4ng p0pulariti kakakny4, Ameera Khan s3ntiasa mempunyai cara yang tersendiri bagi mem4stik4n bel1au sentiasa berada dalam radar peminatnya.

Inst4femes y4ng jug4 merupakan adik kepada selebriti terkenal negara, Neelofa, terus kekal relevan kepada dunia industri hiburan tanah air. Oopps, artis ke dia ni? Hehe.

Tid4k suny1 daripad4 aks1 y4ng mengundang kontraversi, Ameera Khan sebenarnya bijak bagi meraih popularitinya s3ndiri d4n peluang itu digunakan sepenuhnya untuk menjadikan beliau pilihan pengeluar produk bagi memprom0sikan produk mereka.

Terk3nal d3ngan berimej sekso, semestinya beliau menjadi sasaran mudah bagi lelaki lelaki yang umpama kuching menc4ri ikan.

Seb3lum in1 bel1au pernah menggemparkan negara dengan beberapa kisah seperti memperlekehkan pengguna handph0ne jenama sam sung dengan caption eeuuuww, Sam Sung?

T4k cukvp dengan itu, rakaman beliau sedang bersenam di Gym juga menjadi bahan perbahasan warganet Malaysia. Katanya terlalu mencolok mata. Betul ke? Jom tengok.

Pad4 adm1n bias4 biasa je kan? Kalau kita lihat, kakaknya pada satu ketika dahulu pun berimej yang hampir serupa. Tak hairan la boleh tersenarai sebagai juara Dewi Remaja kan?

T4pi itu la, manusia ni boleh berubah. Hidayah bukannya kita yang tentukan.

Kin1 kakaknya telahpun berhijrah kepada imej bertutup litup. Admin pun harapkan perkara yang sama berlaku kepada Little Khan ni.

Beli4u yang sebelum ini pernah dikatakan meniru gaya Kylie Jenner yang juga disebut menumpang populariti kakak tiriny4 Kim Kardasian. Sama ke?

Bi4sa la kal4v dah terkenal ni. Taste pun mesti la nak yang high standard kan?

Walaupvn tid4k pandai beraksi di dapur, Ameera Khan menyatakan bahawa beliau tidak berminat untuk menjadikan Abe Abe Kelate sebagai calon suaminya. Boleh dengar molek molek deh apo dio kecek ni.

Hvk hvk hvk. Melepas le key cik abe Kelate sumo.

B4ru b4ru ni admin lihat ada sebuah gambar Ameera Khan sedang berduaan dengan seorang selebriti komedi terken4l negara iaitu Shuib Sepahtu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Haters will say it’s fake @hotfm976

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu) on

Gamb4r itv dirakam dan dimuat naik sendiri oleh Shuib di laman instargram beliau. Shuib bukan jejaka Kelantan kan? Ada can la beb. Hehehe.

P0st tersebut telah mendapat maklumbalas daripada peminat dan juga rakan rakan Shuib. Ada ramai yang mengusik termasuklah rakan beliau iaitu Johan.

Tid@k terkecual1 untuk meninggalkan komen adalah isteri beliau sendiri, Siti Sarah Raisuddin.

Kit4 sememangny@ mengetahui bahawa pasangan ini merupakan sebuah pasangan romantis yang saling mengusik antara satu sama lain. Gelagat mesra dorang sering dimuatnaik ke laman media sosial untuk dijadikan tontonan kepada ramai peminat.

Namvn begitv, kali ini Siti Sarah tidak memerlukan komen yang panjang bagi menegur tindakan Shuib itu.

H4nya dengan satu ikon saja dah cukup untuk membuatkan Shuib untuk tidur di luar rumah. Nasib kau la Shuib.

Ap4 yang lagi kelakar adalah komen dari Johan yang mengibaratkan tindakan Siti Sarah tu akan membuatkan Shuib berasa seperti sedang seronok layan lap motor di selekoh, tiba tiba ada pak polisi sedang buat roadblock. Hahaha. Memang boleh biru muka dibuatnya.

Itu l4 kisah yang admin nak kongsi untuk korang kali ni. Nak bergambar dengan individu yang berlainan jantina tu boleh je, tapi janganlah sampai buatkan isteri korang terasa hati. Kena sama sama jaga la kan? Hehehe.

Ap4 Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih .Jom Like Page Kami Juga Di Facebook otak bulu untuk dapatkan lebih banyak cerita menarik dari kami.

Sumber: Lubokviral dan media bintang

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply