Kantoi Tularrnya Foto Bersama Keluarga Diraja. Rupanya Instafamous Ini Sembunyi Status Sebenar, Bukan Calang2 Orangnya Ni.

Ramai terkejut bila tahu indetiti sebanar instafamous ini. Selama ini ramai tidak tahu status beliau dah hanya dikenali med1a sos1al kerana telatah vide0 bersama isteri beliau yg kelakar.

Sudah menajdi lumrah kehidupan buat golongan atasan dan kerabat diraja untuk menjadi tumpuan masyarakat sekelilingnya.

Namun, bukan semua daripada golongan atasan dan kerabat diraja ini gemar dengan perhatian yang diberikan.

Oleh itu, ada diantara mereka yang lebih gemar untuk hidup bersederhana seperti orang lain dan tidak begitu mendedahkan identiti sebenar mereka kepada umum.

Itulah yang dilakukan olah instafamous ini. Umum ratanya pasti mengenali instafamous yang berwajah tampan ini.

Lebih dikenali dengan nama Instagram Chazynash, jejaka ini popular kerana sering membuat vide0-vide0 lawak bersama isteri dan rakannya untuk dimuatnaik di laman-laman sosial.

Namun baru-baru ini didedahkan oleh akaun @Malaysia.royalfamily di laman Instagram, rupa-rupanya Chazynash ini merupakan salah seorang kerabat diraja Perlis.

Melalui entri tersebut, Chazynash terlihat bergambar bersama kerabat-kerabat diraja yang lain.

malaysia.royalfamily, Dari kiri – YM Syed Felsharn Ibni Dato’ Seri Syed Badlishah Jamalullail, YM Syed Haniff Ibni Dato’ Seri Syed Azni Jamalullail, YM Syed Fernarsh Ibni Dato’ Seri Syed Badlishah Jamalullail dan YM Syed Fezriq Ibni Dato’ Seri Syed Badlishah Jamalullail.

Melalui entri tersebut, ternyata nama sebenar kepada instafamous ini adalah YM Syed Fernarsh Ibni Dato’ Seri Syed Badlishah Jamalullail. Walaupun sudah agak lama dikenali oleh warga netizen, tiada seorang pun yang berjaya menghidu fakta tersebut. Pendedahan ini ratanya mengejutkan warga netizen.

Chazynash kerabat Perlis rupanya…tapi sempoi je really down to earth

fatihahizzati.muhamad, Cantik2 nama diaorang

Kredit: memorikini

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply