[FOTO] Lama menyepi daripada industri seni, Najwa Latif kini bergelar tenaga pelajar

Namun gadis kecil molek itu rupa-rupanya sibuk me­lanjutkan pelajaran di peringkat Sarjana dengan mengambil jurusan Bahasa Inggeris Sebagai Bahasa Kedua (TESL) di Universiti Malaya (UM).

Terbaru, menurut laporan Utusan Online, penyanyi berusia 23 tahun itu telah bergelar pensyarah di Universiti Tun Abdul Razak (Unitar) sejak beberapa bulan yang lalu. Wah pensyarah muda mengajar anak muda!

Menurut Najwa, dia meluahkan rasa gembira kerana cita-citanya tercapai untuk bergelar pensyarah di usia muda serta dapat berkongsi ilmu dengan para pelajar di sana.

 

 

Namun walaupun usia sebaya dengan para pelajarnya, dia tidak mempunyai masalah bagi menyampaikan ilmu kerana kebanyakan pelajar di sana menghormati dirinya sebagai seorang tenaga pengajar.

Bagi kerjaya sebagai seorang anak seni pula, Najwa berkata dia masih lagi aktif dan tidak terfikir untuk meninggalkan terus bidang yang banyak menaikkan namanya itu.

Baru sahaja muncul dengan lagu berjudul Jauh, dia tidak menjangka sambutan amat menggalakan walaupun industri hiburan dipenuhi dengan muka-muka yang masih baru.

memeriahkan lagi industri seni tanah air.

VIDEO :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ada taksync sikit, but sisokay.

A post shared by OfficialNajwaLatif (@njwalatif) on

Semoga Najwa terus maju jaya dalam kerjaya sebagai seorang pensyarah dan lebih banyak berkarya dalam menghasilkan lagu berkualiti untuk para pencinta muzik di Malaysia!

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber : Utusan Online , Najwa Latif 

Be the first to comment

Leave a Reply