Connect with us

Hiburan

“Kesian lah Kat Mama, Dia Dah Tua,” – Risau Mak Jatuh S4kit, Kak KM Mohon Maaf

Published

on

USAHAWAN kosmetik, Liana Rosli atau lebih dikenali sebagai Kak KM menyedari ada gerakan dan kempen memboik0t produknya disebabkan kontr0versi tarian separuh b0gel ketika majlis perkahwinan adiknya, Ahya Rosli, Sabtu lalu.

Liana bagaimanapun berharap perkara itu tidak berlarutan kerana apa yang berlaku di luar kawalan dan tidak menyangka kontroversi berkenaan menjadi isu h4ngat netizen.

“Gara-gara tarian penari separuh bog3l itu, ada yang nak lancarkan boik0t terhadap produk jamu saya, tapi macam tak ada apa-apa pun.

“Saya rasa mungkin mereka hanya gertak sahaja kerana kasihan dekat saya. Itulah sumber rezeki kami, dengan duit itulah saya nak besarkan anak-anak.

“Janganlah boik0t-boik0t. Kita sasa-sama Melayu janganlah jatuhkan Melayu. Tenang, kita sama-sama cari makan,” katanya.

Ahya tidak kisah kecaman netizen.

Pada Sabtu lalu, tular rakaman video persembahan seorang lelaki menyerupai wanita separuh bog3l menari semasa majlis resepsi Ahya dan pasangannya, Shahirah Sanusi.

Video yang dimuat naik Liana di Instastory menjadi perbualan hangat netizen di laman sosial.

Rata-ratanya mempersoalkan tindakan Ahya menjemput penari tersebut yang tidak sesuai untuk majlis perkahwinan.

Dalam pada itu, pengasas produk jamu ini berkata ibunya yang juga dramatis terkenal, Normah Damanhuri masih bersedih dengan kontroversi itu.

Dia turut meminta netizen menghentikan kata-kata c4cian dan kec4man kepada ibunya itu.

Normah Damanhuri sudah membuat permohonan maaf di Instagram.

“Cukuplah mengecam mama, kasihan dekat dia. Saya tak kisah tentang diri saya, cuma fikirkan tentang mama yang sudah tua, apabila benda viral macam ni dia terkejut.

“Saya tak sanggup tengok dia bersedih, saya t4kut kalau dia sakit kerana tertekan. Janganlah kecam mama lagi.

“Saya dengan ikhlas hati memohon maaf kepada sesiapa yang terasa, percayalah ia berlaku tanpa niat dan tak sangka viral sampai macam itu,” ujarnya.

Pada Isnin, Normah mewakili keluarga membuat permohonan maaf secara terbuka di Instagrammiliknya.

Pelakon drama Misteri Wan Peah itu tidak menyangka penari tersebut akan mengenakan pakaian s3ksi dan mencolok mata sehingga menerima kecaman netizen.

Sumber: mstar via klmenjerit

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Trending