“Kahwin dah 7 tahun, baru setahun rumah tangga harmoni..” – Aeril Zafrel Kant0i Rembat Kain Batik Bini Hindustan Punya Pasal!

Terbaru pelakon Wawa Zainal telah memuat naik satu video ketika Aeril sedang menari lagu hindustan sambil dia memakai kain batik Wawa.

“kain batik aku jugak yg dia bedal,” tulisnya.

Bukan main seronok lagi Aeril menari walaupun berkain batik Wawa.

Lantas, netizen telah memberi komen kerana terhibur melihat gelagat pasangan ini didalam video tersebut kerana sangat kelakar.

Bukan sahaja kelakar, netizen juga turut merasakan pasangan ini sangat comel.

Video penuh:

Alahai, sakan ya apabila Aeril menari lagu Hindustan sambil memakai kain batik si isteri. Bukan main sweet lagi mereka ni.

Untuk rekod, Aeril dan Wawa telah mendirikan rumah tangga pada 25 Februari 2012 dan dikurniakan dua cahaya mata bernama Ahmad Fakhruddin Attar, 5 tahun dan Hayla Maghfiratul Adzkiyya , 3 tahun.

Kahwin dah 7 tahun, baru setahun rumah tangga harmoni

PELAKON Wawa Zainal hanya merasai nikmat berumah tangga yang harmoni dengan aktor Aeril Zafrel sejak setahun lalu walaupun perkahwinan mereka sudah memasuki usia tujuh tahun.

Wawa atau Nur Hawa Zainal Abidin, 27, turut mengakui sebelum ini dia sering mencari pasal dengan Aeril disebabkan sikapnya yang tidak matang namun sejajar dengan peningkatan usia dia mula belajar menghargai hubungan dengan suami.

“Selama hampir tujuh tahun berkahwin, jujurnya baru setahun ini yang betul-betul tiada bergaduh dan harmoni sahaja selalu.

“Kalau dulu ada juga bergaduh sebab saya asyik cari pasal je. Mujur Aeril banyak bersabar dengan perangai ‘harimau’ saya tetapi pada masa sama saya belajar untuk menghargai dan tidak lagi menjadi harimau jadian,” tulisnya.

Wawa berkaat demikian sebagai menjawab soalan rawak daripada peminat yang bertanya mengenai tip kebahagian rumah tangga menerusi fungsi pertanyaan di InstaStory.

Aeril atau Suhairil Sunari, 30, dan Wawa mendirikan rumah tangga pada tahun 2012 dan dikurniakan dua orang cahaya mata Ahmad Fakhruddin Attar, 5, dan Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, 3 tahun.

Perkahwinan itu agak kontroversi kerana mereka menyembunyikan perkara itu daripada pengetahuan umum.

Dalam pada itu, Wawa mengakui sejak mula menjaga keharmonian rumah tangganya, rezeki mereka suami-isteri semakin murah dan dipermudahkan pelbagai urusan.

“Rezeki murah gila bila rumah tangga harmoni… Terus terang saya menyesal dulu selalu cari pasal dengan dia.

“Jika dari dulu harmoni mungkin saya sudah kaya raya sekarang,” selorohnya.

Bercakap mengenai Aeril, Wawa memberitahu dia seorang wanita yang beruntung kerana mendapat seorang suami yang bukan sahaja baik tetapi menjaga agamanya.

Kata Wawa lagi, dia seorang wanita yang bertuah dan sentiasa bersyukur dengan kehidupan yang dikurniakan oleh Allah kepadanya.

“Masya-Allah saya betul-betul bertuah dan bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang.

“Ya, saya gembira dengan kehidupan saya… Dapat seorang suami yang baik agamanya, baik perkataannya,” katanya.

Kredit: MediaHiburan & Mstar via CelotehSaje

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment

Leave a Reply