Setelah Sekian Lama Kunci Mulut, Akhirnya Noor Nabila Beri Respon Mengejutkan Hubungannya Sekarang Dengan Sharnaaz Ahmad

Seperti biasa, sudah tentu ada sesetengah netizen tertanya-tanya mengenai status rumah tangga mereka, malah ada yang mengatakan sudah lama tidak melihat gambar mereka bersama anak mereka, Jebat Jayden

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Thank you Allah for this precious gift ?

A post shared by Noor Nabila (@noornabila) on

Tidak hanya berdiam diri, Noor Nabila dilihat membalas komen netizen tersebut yang seolah mencetuskan provokasi. Nabila juga turut meminta kepada netizen supaya tidak perlu campur urusan peribadinya. Nabila juga turut menegaskan untuk tidak lagi mengikutinya di Instagram jika tidak suka dengannya.

Dalam pada itu, ramai pengikutnya memberikan kata-kata semangat buat Nabila dan mendaoakan yang terbaik buat pasangan tersebut. Apa pun diharap segala permasalahan dapat diselesaikan secara baik.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kesayangan baba

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad) on

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Berak pon muka jason king.. haih lah kesayang baba sorang ni.. baba will be by ur side till the end of my time.. i promise u my boy.. i love u so much sayang.. @jebatjayden

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad) on

Sharnaaz Ahmad, Noor Nabila Jumpa Kaunseling JAWI?

Baru-baru ini timbul khabar angin mendakwa rumah tangga Sharnaaz Ahmad dan isterinya, Noor Nabila goyah.  Kisah rumah tangganya mula diperkatakan netizen berikutan sejak kebelakangan ini Sharnaaz dilihat sering memuat naik kapsyen seolah dalam keadaan sedih mencetuskan tanda tanya.

Hasil carian netizen juga mendapati, Sharnaaz dan Nabila juga dilihat tidak lagi mengikuti antara satu sama lain di akaun Instagram. Malah, timbul pula khabar angin mengejutkan apabila baru-baru ini pasangan tersebut dikhabarkan berjumpa dengan kaunseling di Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI).

Menerusi Instagram @makcik_puaka, seorang individu mendedahkan Sharnaaz ke JAWI dan Nabila juga dikatakan turut hadir bersama bapa tirinya.

“Serba salah sebenarnya nak cakap. Actually Sharnaaz ada rujuk dengan kaunseling dekat JAWI hari tu Sebab mak iolls ada keje kat sana Dia cakap ada nampak Sharnaaz tu datang JAWI tettt wallahualam.

“Betik mak iolls keje JAWI yang bagitahu Sharnaaz datang JAWI untuk kaunseling. Then Nabila pegi dengan bapa tiri dia,” tulis individu tersebut.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Anak manjaku si bon bon ?

A post shared by Noor Nabila (@noornabila) on

Bagaimanapun setakat ini masih tiada penjelasan lanjut daripada kedua-dua pihak berhubung dakwaan tersebut. Sharnaaz dan Nabila mendirikan rumah tangga pada 31 Mac 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Jebat Jayden.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Chillinnn with my manja… tengok moana sampai tertido budak ni.. ?

A post shared by Noor Nabila (@noornabila) on

Sumber : Rotikaya

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment

Leave a Reply