Penampilan Iqram Dinzly terkini mengejutkan! Minta pendakwah muda jangan mudah jatuhkan hvkum

Lama tidak dengar kisah mengenai pelakon Iqram Dinzly yang dulunya pernah muncul dengan pelbagai kontr0versi terutama di lama Instagram miliknya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Subhanallah ! Dengan izin Allah , #babyicesyah dapat balik semula . Yeay ! #Alhamdulillah . Allah … happy nya . Guys terima kasih … terima kasih … terima kasih yang tidak terhingga kerna pulangkan semula . Korang memang #prihatin & #hatimulia . Saya doakan agar kalian dikurniakan limpah rezeki halal yg secukop cukopnya , akal fikiran yg cergas dan cerdas . Hati budi yang senantiasa terboiq dan dikurniakan rahmat Allah swt dunia akhirat dan menjadi ahli #syurgafirdausi hendaknya . Semoga kalian menjadi contoh #anakmuda yang A A A A A a++++ buat mengkome di Ipoh ni mahupun seluruh #Malaysia . Jadi dengan besar hatinya , saya seru agar kome kome yg lain follow @neezry & @izzue_shukry & jangan cuba cuba ganggu hubungan mereka . Saya nak tengok deme jadi pasangan yg terboiq di dunia dan di akhirat hendaknya . Eh couple ke ? Hahahaha suka suki je . TQ once again… harap perkenalan kita akan terus sama sama majukan #Ipoh ! Chewah ! Hehehe . Keep in touch guys . Kirim salam kat mak ya . Aaaminnnnn . @bawaabata.merebucks #IPOHMARITOLAKSOMBONG ? @iqramdinzlyori #Percaya & #Yakin … #qadadanqadar . #SyukorAlhamdulillah . Terima kasih sekali lagi dan terima kasih juga yg mendoakan . Selamat sahur & berpuasa . Jazakalllahu khairan khatira ! Selamat ! Hidup #AnakMuda ! Hidup #AnakPerak ! #HidupOraNgIpoh ! HOi ! ?

A post shared by Putera Raja Dinzly Singa Nakal (@prinxchiqydinzly) on

 

Namun, baru-baru ini pihak media berkesempatan bertemu dengan pelakon tersebut dan dia kelihatan lebih tenang berbanding sebelumnya, tanpa perlu ada serban tinggi atau gaya yang aneh.

Ketika pertemuan bersama media, Iqram sempat mengulas mengenai isu sikap segelintir pendakwah muda dan ustaz selebriti yang dilihat terlalu cepat menghukum.

Menurutnya, para pendakwah muda ini sepatutnya lebih kepada mendidik masyarakat dengan penerangan menggunakan ilmu yang ada, dan bukan hanya tahu menjatuhkan hukum di atas kekhilafan orang lain.

Tambahnya lagi, satu keanehan baginya melihat segelintir pendakwah muda yang gemar menghenttam atau menegur individu terbabit dengan cara yang terbuka.

Sepatutnya mereka perlu lebih mendekati secara peribadi, dan bukan hanya mengadili kesilapan orang lain di laman sosial media semata-mata.

Alhamdulillah kali ini pendapat beliau lebih matang. Beliau juga kelihatan lebih tenang. Diminta semua peminat berterusan mendoakan beliau!

Iqram yang ditemui semasa majlis sidang media program Iftar di D’saji Titiwangsa, Kuala Lumpur, berkata bahawa tiada manusia yang sempurna dan semua orang ada berbuat dosa.

Apa yang dikatakan oleh beliau memang benar. Beri beliau ruang masa untuk berubah.

Sumber : Mstar / CelotehSaje

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply