“Sumpah dia matured” N3tizen Puji Cik B Matang Dalam Beri Nasihat, Lebih Bijak Daripada Dato Seri Vida

Sudah lama rasanya tak dengar cerita ‘boom’ daripada jutawan kosmetik, Dato Seri Vida kan? Bagi korang yang selalu follow kisah hidup usahawan yang terkenal dengan produk Pamoga ni, korang mesti tahu kan yang DSV ada seorang anak perempuan bernama Cik B dan anak lelaki bernama, Kacak.

Baru-baru ni, nama Cik B jadi vir4l di Twitter atas satu instastory yang dibuatnya berkaitan pertanyaan n3tizen di media sosi4l. “CikB, best tak kalau jadi anak orang kaya? I tak pernah rasa, should I getting jealous?”

Menerusi instastory tersebut, Cik B dilihat menjawab pertanyaan seorang n3tizen yang ingin mengetahui bagaimana rasanya hidup sebagai orang kaya. Tapi jawapan yang diberikan Cik B tu buat ramai yang tersentuh. Matang sungguh! Beza sangat dengan umur Cik B yang baru belasan tahun tu.

VIDEO:

Miskin kaya rezeki masing-masing. Kalau tak di dunia mungkin di akhirat. Kalau kita anak orang kaya tapi keluarga tak bahagia, baik kita miskin tapi keluarga bahagia,” kata Cik B.

“Berapa umur Cik B ni? Maturednya pemikiran dia”

Rata-rata n3tizen agak terkejut jugaklah bila dengar kata-kata tersebut keluar dari mulut Cik B yang baru setahun jagung. Tak sangka Cik B ni matang pemikirannya walaupun korang tengok gaya dia macam hip hop style dan ber’hoodie’ tu.

Sumber: Twitter

“Aku rasa Cik B ni macam lagi pandai dari mak dia la”

Sumber: Twitter

Bagi min, baguslah kalau Cik B ni ada pemikiran yang macam tu. Kadang-kadang kita sebagai netizen ni tak boleh nak judge orang daripada penampilan mereka saja. Mungkin korang nampak DSV tu macam happy-happy je tapi siapa tahu dalam hati dia macam mana kan? Sumber lobakmerah

Artikel berkaitan ‘Datuk Vida Balas Kritikan Netizen Mengenai Cik B Selekeh’

Anak perempuan usahawan Datuk Seri Vida iaitu Cik B baru-baru ini telah dikr1tik n3tizen kerana berpenampilan selekeh dan berbaju sendat. Cik B di1kritik n3tizen dari sebuah video yang dimuat naik oleh pelakon Nora Danish ke Instagram.

Video tersebut menunjukan Datuk Vida dan anaknya serta beberapa artis termasuk Nora Danish sedang menari lagu raya yang dinyanyikan Vida iaitu Lavida Raya. Ia merupakan rakaman Hari Raya dari sebuah program TV.

Rata-rata mengkritik penampilan Cik B yang selekeh dan berpakaian sendat. Vida tidak mendiamkan diri, dia yang menyedari mengenai komen tersebut membalas menerusi satu entrinya di IG.

Berikut merupakan luahan Vida; “Semalam Rakaman POP TV RAYA.. Sebab tu Cik B tak suka kluar TV… Tu pun puas pujuk.. Terus kena.. Cik B pakai Baju 2 lapis,” tulisnya.

Enrti tersebut juga mendapat perhatian Nora Danish yang meningga4lkan kom3n seperti berikut: “Haih, Cik B itu still a kid…leave her alone please. Don’t worry Cik B sayang, look how banyak your supporters. We love you.

“Think positive and ignore the bawang family. Enjoy your childhood,” tulisnya.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: astro gempak

Be the first to comment

Leave a Reply