Sanding 5 kali, Siang Ikan Pun Tak Reti. Elfira Loy Kena Gelak dengan Netizen

Setelah hampir lima bulan berkahwin, ini adalah kali pertama pelakon Elfira Loy menyambut bulan Ramadan bersama suami tersayang, Faris Khairul Anuar.

Sory, tak pandai siang ikan!

Pastinya Elfira Loy akan kerap ke dapur, bagi menyediakan juadah berbuka puasa dan sahur bersama suami. Semalam, pelakon ini telah memuat naik foto suaminya sedang menyiang ikan di IG Story.

Namun kapsyen pada foto tersebut telah menarik perhatian ramai apabila Elfira memberitahu bahawa dia tidak pandai siang ikan, dan memerlukan bantuan suaminya yang tahu cara menyiang ikan.

“I DON’T KNOW HOW TO SIANG IKAN. THANK GOD HE KNOW!”

Bertuahnya Elfira!

Eh, sanding 5 kali takkan tak reti siang ikan?

Walau bagaimanapun, muat naik daripada pelakon itu telah mengundang cakap-cakap netiizen apabila mereka mempertikaikan tahap kemahiran Elfira Loy dalam bab memasak.

Walau bagaimanapun, ada yang berpendapat bahawa tidak pandai menyiiang ikan pada awal perkahwinan adalah perkara biasa, memandangkan ia boleh dipelajari selepas ini.

Mereka juga turut meminta supaya Elfira tidak membuka kelemahan diri kepada umum, memandangkan ramai yang akan mengkriitiknya kelak.

Benda basic kena pandai, tak kan tak tahu?

Biasalah mula2 kahwin, nanti pandailah Elfira!

Walau bagaimanapun, ada yang berpendapat bahawa tidak pandai menyiang ikan pada awal perkahwinan adalah perkara biasa, memandangkan ia boleh dipelajari selepas ini.

Mereka juga turut meminta supaya Elfira tidak membuka kelemahan diri kepada umum, memandangkan ramai yang akan mengkritiiknya kelak.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber : Ellfira Loy via Celoteh saje

Be the first to comment

Leave a Reply