[FOTO] Tompok Merah Jelas Kelihatan Di Leher Fazura?

Ada sahaja netizen ini! Boleh tahan ‘bawang’ juga para netizen kerana hampir setiap inci figura artis diperhatikan. Kali ini giliran pelakon terkenal, Fazura pula jadi m4ngsa.

Love Bite Di Leher Fazura?

Menerusi perkongsian netizen di Twitter, kelihatan gambar Fazura menjadi topik hangat apabila terdapat dakw4an kononnya kesan merah di leher pelakon itu adalah kesan daripada gigitan cinta, ‘L0ve Blte’ .

Kami difahamkan, ini bukanlah kali pertama akaun Twitter berkenaan membuat sedemikian kerana terdapat pelbagai kisah lain juga yang sering kali di ‘twist’ oleh mereka ini sebagai satu tatapan hiburan.

Hanya Usikan Nakal

Beberapa komen netizen turut menganggap itu hanyalah kesan ruam dan sering kali dialami oleh wanita. Bagi kami mungkin itu hanyalah ‘usikan’ nakal daripada peminat. Jika benar sekali pun, Fazura dan Fattah mempunyai ikatan yang sah dan ‘halal’ bukan? Ada – ada sahaja netizen ini!

[FOTO] “Masa Ni Saya Dah Pandang Dah Jodoh Saya.. Tapi Dia Tak Pandang saya pun ,” – Caption Fattah Amin Di IG Dibalas Fazura Dengan Komen Yang Sangat Sweet

(Scroll ke bawah untuk tonton video penuh)

“Kalau dah jodoh tak kemana,”, Itulah ungkapan sesuai buat pasangan popular Fattzura (Fattah Amin dan Nur Fazura) yang sentiasa ceria bersama.

Menariknya, Fattah telah memuat naik foto di Instagram yang melihatkan satu babak dalam filem Manisnya Cinta Di Cappadocia lakonan isteri tercintanya. 

“Masa ni saya dah pandang dah jodoh sy.. Tapi dia tak pndang sy pun @missfazura.. #jodohrahsiaAllah #jodohpastibertemu,” tulis Fattah di ruangan kapsyen.

Gambar tersebut telah mendapat puluhan ribu tanda suka (likes) dan pastinya netizen telah memberikan pelbagai jenis komen menerusi gambar itu.

KOMEN NETIZEN :

Jodoh depan mata je rupanya

Malu-malu tapi mahu pura-pura buat tak tahu

manisnya cinta di cappadocia

sweet la Kak Faz nie.. Malu2 tue slalunya mmg jodoh..

So shomelnya uols.. Kami semua doakan berjodoh ke Syurga bersama-sama.

Lantas, Fazura turut memberi komen terhadap gambar tersebut. 

“Nak pandang malu.. nanti takut terjatuh cinta, awak pula tak mahu,” balas Fazura. 

Mereka mula digandingkan bersama menerusi drama Hero Seorang Cinderella (HSC) lalu timbulnya bibit-bibit percintaan antara pasangan merpati dua sejoli ini. 

Apa-apa pun, kami doakan semoga kalian kekal bahagia hingga Jannah dan sentiasa sukses dalam apa jua bidang! 

VIDEO :

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: SoyaLemon

Be the first to comment

Leave a Reply