“Selesai Jalani Pembed4han, Namun Tak Recover Dengan Baik,” – Sharnaaz Ahmad Anjur Solat Hajat Buat Anak

Pelakon, Sharnaaz Ahmad awal tadi ada memaklumkam di Instagram, meminta orang ramai yang berkelapangan hari ini untuk sama-sama melakukan solat hajat buat anaknya, Jebat Jayden.

Solat Hajat berkenaan dibakal dilakukan di Masjid Asy-Syakirin, KLCC.

“Sesiapa yg free dan berdekatan boleh jemput hadir di masjid asy-syakirin (klcc) malam ini, selepas solat tharawikh lebih kurang jam 10 lebih.

“Dijemput solat tarawikh bersama.. sama sama membantu di bulan mulia ini. Untuk yg belum tahu, jebat kena UTI, dan ada block di salur kencing dia.. dah selesai jalani oper4tion.

“Namun tak recover dgn baik.. tapi syukur sedikit demi sedikit nampak perubahan positif hari demi hari,” tulisnya lagi.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

I love u sayang.. Doakan jebat na.. I am half brave then u my boy.. Ur name make u so strong insyaAllah.. strong like ur name my Jebat.. our jebat.. baba love u so much..

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad) on

Lalu, rata-rata pengikutnya turut mendoakan kesejahteraan buat Jebat.

“Doakan anak saya selamat”- Keadaan kesihatan anak Sharnaaz masih belum stabil

PELAKON Shaarnaz Ahmad memberitahu keadaan kesihatan anaknya iaitu Jebat Jayden masih belum stabil dan memerlukan rawatan kecem4san.

Memaklumkan mengenai perkara itu di Instagram, Sharnaaz turut meminta orang ramai mendoakan kesihatan anak lelakinya itu.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Doakan anak sy selamat .. @jebatjayden dalam keadaan kurang baik. doa lah dibulan mulia ini .. terima kasih untuk Jebat Jayden Ahmad B Sharnaaz Ahmad

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad) on

“Doakan anak saya selamat, Jebat dalam keadaan kurang baik, doalah di bulan mulia ini, terima kasih untuk Jebat Jayden Ahmad Sharnaaz Ahmad.

I love you sayang. Doakan Jebat. I am half brave then you my boy. Your name make you so strong insya-Allah. Strong like your name my Jebat, our Jebat.. baba love you so much,” tulisnya.

Pada Khamis lalu, Jebat Jayden Ahmad berusia lapan bulan selamat menjalani pembed4han akibat jangkitan saluran kencing (UTI).

Perkongsian Sharnaaz di Instagram.

Dalam pada itu, Sharnaaz turut memohon maaf kerana terpaksa membatalkan semua majlis yang sepatutnya dihadiri pada Ahad.

“Maaf saya tak dapat ke semua event malam ini (Ahad). Harap semua memahami keadaan Jebat tak stabil dan perlukan rawatan susulan kecemasan. Maaf,” tulisnya.

Jebat yang dilahirkan pada 30 Ogos tahun lalu ialah anak sulung hasil perkahwinan Sharnaaz dengan Noor Nabila Mohd Noor.

Sharnaaz dan Nabila, 35, berkahwin pada 31 Mac 2017 dan pasangan itu dikurniakan cahaya mata lelaki pada 30 Ogos tahun lalu.

Sumber  : MH

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment

Leave a Reply