[VIDEO] ‘Tak Pernah Mengecewakan..’- Aksi Mat Latah ini Buat Netizen Tak Kering Gusi

Siapa ingat lagi tentang Mat latah yang viral disebabkan aksi latahnya yang melampau sebelum ini sehingga membuatkan netizen gelak sampai terguling-guling.

Lelaki yang dikenali sebagai Pok Jak atau nama penuhnya Mohd Nur Izzat ini mula dikenali ramai setelah rakannya merakam aksi latahnya dan memuat naik di laman sosial. Sejak daripada itu, netizen sering tertunggu-tunggu video latahnya yang dikatakan dapat menghilangkan stress.

Lelaki yang berasal daripada Kuala Terengganu ini sering menjadi bahan lawak oleh rakan-rakannya dan aksi yang ditunjukkan tidak pernah mengecewakan. Setelah itu, rakan-rakannya akan memuat naik video latahnya di laman Instagram untuk menjadi bahan tontonan. 

Walaupun sering menjadi bahan usikan rakan-rakannya, dalam semua video yang dimuat naik tidak pernah menunjukkan bahawa Izzat memarahi tindakan rakan-rakannya malah dia turut bergelak ketawa bersama-sama mereka.

Terbaru, rakannya yang bernama Aiman Hashim telah memuat naik video aksi latah lelaki tersebut di laman instagramnya dan ternyata video tersebut mendapat sambutan daripada netizen.

Dengar-Dengar Kata, Baru-Baru Ni Pemimpin Anak Tedung Nampak Hantu? Betol Ke Tak?? Hish ! Pape Jela .. Jom Layan Pemimpin Nih .. Korang Nak Sangat Kan?? 

VIDEO :

Antara komen netizen yang turut terhibur dengan aksi Mat latah ini.

Aduhh lawakk.Terhibur

hahahahaha kecian. tapi kelakar. cumil je melatah

jomm kita hilangkan stress.. banyak lagii nii hahahaha

hahahaah kuat nyaa melatah

Sumber : Instagram aimanhashim_94

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan /Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply