‘Hati saya Terguris..’ – B4Iu Datuk A Rahman

KUALA LUMPUR: Balu Datuk A Rahman Hassan, Datin Fadilah Mansor, 59, mengakui hatinya terguriis dengan sikap segelintir individu yang mempertikai keikhlasan arw4h suaminya membela nasib artis.

Fadilah berkata, arwwah suaminya sering meluahkan perasaan hingga kerap termenung apabila niat baiknya membantu teman seperjuangan diragui segelintir pihak.

“Sejak awal tahun lagi, saya nampak perubahan sikap arww4h yang selalu termenung. Arww4h ada menyatakan, hatinya luIuh dengan sikap individu yang dipercayainya itu.

“Ia bermula apabila individu terbabit mempertikai ketulusan arww4h, sedangkan beliau sering membantu dengan ikhlas, tanpa mengharapkan sebarang bal4san.

“Paling membuatkan arww4h terkilan apabila mereka membelakanginya dalam banyak perkara, terutama membabitkan penganjuran sebuah majlis.

“Ketika Ramadan lalu, pihak terbabit hanya berkongsi jemputan menerusi kumpulan WhatsApp (WA). Tiada siapa yang menghubunginya untuk memberikan jemputan, membuatkan arww4h begitu terasa dan kekecew4an itu dibawa hingga akhir hay4tnya,” kongsi Fadilah.

A Rahman menghembuskan nafas terakhiir pada usia 73 tahun di Hospital Ampang, Kuala Lumpur, pada 13 Jun lalu akibat str0k dan pendar4han otak.

Tambah Fadilah lagi, dia berkongsi luahan arwwah suaminya sekadar untuk mengingatkan individu atau pihak berkaitan supaya jangan mudah menjatvhkan hukvm dan percaya bulat-bulat apa yang disampaikan tanpa usul periksa.

Katanya, sebagai isteri dan pendengar setia, hatinya terluka kerana arwwah sangat menyayangi rakannya seperti ahli keluarga sendiri.

“Siapa yang mengenali arwwah pasti tahu sifatnya. Arww4h penyayang dan tidak menyimpan dend4m, walaupun terpaksa berdepan pelbagai t0hm4han.

“Meskipun membendvng perasaan kecew4 hingga akhir nafas, arww4h tetap memaafkan perbuatan pihak terbabit.

“Cuma, sebagai isteri saya terkilan melihat perubahan sikapnya yang kerap bersedi1h, tetapi arww4h sentiasa bersangka baik,” katanya.

Fadilah mendirikan rumah tangga dengan A Rahman pada 25 Disember 2014.

Sumber : BH online

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply