Foto Jelita Ibu Tunggal Yang Dikatakan Bercinta Dengan Rashidi Ishak Dan Mirip Neelofa

 

Selepas bercer4i dengan aktres Vanida Imran, pelakon kacak Rashidi Ishak dikatakan begitu dekat wanita cantik ini. Spekvlasi hubungan Rashidi dengan wanita yang dikenali dengan nama Mishael Lee hang4t diperkatakan lantaran pasangan ini bergambar berdua selepas makan malam bersama di sebuah restoran di Cyberjaya

Walaubagaimanapun, menerusi Instagram milik Mishael, di tampil memberi penjelasan, memberitahu, hubungannya dengan Rashidi hanya kawan sahaja.

“Anda semua patut tahu bahawa Rashidi & saya bukannya keluar dating. Kami hanya bertemu antara satu sama lain baru-baru ini dan kami telah memutvskan bahawa antara kami berdua tiada apa-apa dan hanya sebagai kawan. Saya tidak teragak-agak untuk meny4kat komen yang neg4tif di sini. Jadi, saya berharap semua berhenti untuk bersikap biad4b & tidak membuat kesimpulan yang salah”- tulisnya di Instagram.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Edit: I just think as my followers, you all deserve to know that @rashidi_ishak & I are not dating. We only met each other recently and we’ve decided that we are nothing but friends. I never hesitate to delete idiotic comments or block you and I’ll most definitely tell you when I find the one. So you can all stop being rude and stop jumping to unnecessary conclusions.

A post shared by Monster Mommy (@leemishael) on

Jika dilihat pada profil di Instagram peribadi Mishael yang memiliki pengikut seramai 17 rubu, dia menyebut dirinya merupakan seorang ibu tunggal. Jika dilihat pada ruangan komen, ada dikalangan netizen yang  membandingkan wajahnya dengan hos dan pelakon, Neelofa. Ye ke sama? Berikut 10 foto Mishael, seperti dihimpun dari Instagram Mishael.

 

Sumber: Hangat via Sri Mahligai

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply