Jojie Dan Suami Terima Anak Angkat Di Hari Arafah, Tak Sangka Sekarang Dah Besar Menjadi Puteri Yang Comel!

Kalau ada yang masih ingat, MH ada memaparkan kisah mengenai kakak kepada Ratu Rock Malaysia, Ella iaitu Jojie Aminuddin dan suami, Syahrizal Ismail telah mengambil seorang anak angkat perempuan, kira-kira dua tahun lalu.

Mengimbas kembali, gembira tersebut pernah dimaklumkan sendiri Syahrizal kepada MH Online yang ingin memperkenalkan anak angkat mereka yang diberi nama, Maryam Syahrizal.

Menurut Syahrizal, Maryam baru sahaja dilahirkan kira-kira 2 minggu ketika diterima dan dia juga turut memohon doa yang baik-baik buat permata hatinya itu.

“Saya ingin memperkenalkan anak saya dan Jojie, Alhamdulillah baru 2 minggu dilahirkan. Doa yang terbaik ya,” ujarnya kepada MH Online.

Syahrizal berkata lagi, Maryam telah hadir dalam keluarganya pada hari Arafah yang lalu bersamaan hari Khamis malam Jumaat.

“Maryam sampai di rumah kami pada hari Arafah, Khamis malam Jumaat dan hari merdeka serta Hari Raya Haji. Juga kemenangan Malaysia Sukan Sea,” katanya lagi dengan penuh rasa gembira.

Terdahulu, Jojie pernah hamil pada awal tahun 2016, namun rezeki tidak berpihak kepadanya apabila kandungannya gugur ketika berusia 3 bulan.

Semoga dengan kehadiran Maryam dalam hidup Jojie dan suami dapat menambahkan lagi bahagia dalam keluarga mereka.

Kami di MH Online juga turut mendoakan agar Maryam dapat membesar dengan sihat dan dapat menjadi anak yang solehah buat ibu dan bapanya.

Terkini, Maryam membesar menjadi seorang anak yang comel.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalamualaikum ♥️ . #alhamdulillah #princessmaryam #mummyjojie #daddysyah #love #family #babygirl #batgirl #babyootd #ootd #babyfashion #babylove #baby

A post shared by Yang Maryam (@yangmaryam) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@YangMaryam nak join Uncle @EddieWings68 dan Uncle Black perform dengan Wings boleh? ? Maryam hardcore fan Wings hokayyyyyy !!! Thanks @DatoSeri.Ben jemput ke Open House Raya Faidhi Resources last weekend ? . #alhamdulillah #princessmaryam #mummyjojie #daddysyah #love #family #babygirl #batgirl #babyootd #ootd #babyfashion #babylove #baby

A post shared by Yang Maryam (@yangmaryam) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Selamat Pagi Aunty & Uncle ? . #alhamdulillah #princessmaryam #mummyjojie #daddysyah #love #family #babygirl #batgirl #babyootd #ootd #babyfashion #babylove #baby

A post shared by Yang Maryam (@yangmaryam) on

Foto: Instagram Yang Mariam via MH

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply