Janna Nick Tiada Perasaan Terhadap Anak Lelaki Sheila Rusly

Baru-baru ini pelakon, pengarah dan juga penerbit, Sheila Rusly ada memuat naik foto di akaun instagramnya yang memaparkan gambar dua anak lelakinya bersama pelakon wanita popular, Janna Nick dengan kapsyen ‘MyNyawa’.

Perkongsian Sheila itu telah mendapat perhatian daripada netizen dan ada yang membuat spekulasi bahawa Janna bakal dijodohkan dengan salah seorang anaknya.

Menurut sumber daripada sebuah portal hiburan, Janna telah menafikan perkara tersebut dan mengatakan bahawa hubungannya dengan keluarga Sheila sudah ibarat seperti sebuah keluarga.

“Memang tidak terlintas langsung soal ini di fikiran saya. Semua orang tahu kak Sheila tiada anak perempuan dan mempunyai dua anak lelaki.

“Jadi, dia melayan saya seperti anak perempuan yang lebih dekat dengannya,” katanya.

Menurut Janna lagi, bagi dirinya, apabila anak-anak Sheila sudah pun meningkat dewasa, mereka sudah mula buat hal sendiri dan sebagai seorang ibu tentunya Sheila memerlukan seorang anak perempuan yang boleh dijadikan sebagai kawan untuk berkongsi apa sahaja.

“Saya memahaminya dan dia faham dengan saya. Apapun saya ambil itu sebagai satu perkara yang baik untuk mengeratkan silatulrahim antara kami.

“Ia satu anugerah buat saya di mana mereka sayangkan saya yang bukan d@rah daging mereka seperti saudara sendiri,” katanya.

Janna turut menolak dakwaan yang mengatakan dia dilihat serasi jika dijodohkan dengan anak sulung Sheila Rusly.

“Saya sudah anggap mereka seperti adik sendiri dan tiada apa-apa perasaan, tetapi andai dikatakan takdir dan ketentuan jodoh saya tidak boleh elak.

 

“Mana tahu suatu hari akan berlaku begitu, tapi buat masa sekarang inilah yang boleh saya katakan,” katanya.

Janna turut mengakui bahawa hubungannya dengan keluarga Sheila adalah ikhlas dan bukan kerana kepentingan peribadi.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Harian Metro & Instagram Sheila Rusly

Be the first to comment

Leave a Reply