Datin Anne Ngasri Melawat Isteri Bekas Suami Yang Baru Selamat Timang Cahaya Mata

Meski sudah pun berpisah, namun silaturrahim di antara pelakon Datin Anne Ngasri bersama bekas suaminya masih diteruskan apabila isteri kepada Abdul Wafi yang dikenali sebagai Farah Yaya Nadiah ada berkongsi sekeping foto mereka bersama.

Difahamkan, Farah baru sahaja melahirkan cahaya mata dan pelakon yang juga ibu kepada lima cahaya mata itu dilihat ada mengunjungi untuk melihat permata hati pasangan berkenaan.

aTerdahulu, seperti yang diketahui, Datin Anne Ngasri bercer@i secara rasmi dengan suami pertamanya, Abdul Wafi Hassan pada 25 Mac 2010 lalu.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Day 1 – Baru sempat Upload … Selamat Hari Raya ??

A post shared by Anne Ngasri (@annengasri_official) on

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Where there is love there is life. Selamat Pengantin baru buat anak bongsu Tan Sri @annuar.musa56 , semoga kekal bahagia hingga akhir hayat, Ameenn … Tahniah buat seluruh keluarga…

A post shared by Anne Ngasri (@annengasri_official) on

Keduanya dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Abdul Warits, 13, tahun, Abdul Wafri, 11 tahun dan Nazharah Afrozah, 9 tahun.

Kemudian, Datin Anne Ngasri diijab kabulkan pula dengan Datuk Mohd Sumali Reduan pada 22 Disember 2012.

Menerusi perkahwinan berkenaan, bintang yang sinonim menerusi drama kanak-kanak, Cili Padi itu dikurniakan seorang seorang anak lelaki, Sufi Harraz yang kini berusia 6 tahun serta seorang anak perempuan yang lahir pada 28 Nov lalu.

Sumber: Instgaram @theyayanadiahs via MH

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDunia

 

Be the first to comment

Leave a Reply