“Saya Korbankan Kasih Sayang Saya Untuk Fizo,” – Cer4i TaIak Satu, Mawar Karim Reda

Bekas isteri Fizo Omar, Mawar Abdul Karim yang baru sahaja bercer4i tal4k satu kira-kira jam 10.55 pagi tadi mengakui sedih atas apa yang berlaku.

Bagaimanapun, Mawar, 30, tidak menafikan pengorbanan yang dilakukan atas yang paling besar dalam hidupnya.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Unicorn ? saja @maryamfareedakids . . (Wearing ??Selendang Mawar @fareedagroup )

A post shared by Mawar Karim (@mawar_karim) on

“Perasaan sudah tentunya sedih, tapi saya harap pengorbanan ini adalah satu pengorbanan paling besar dalam hidup saya.

“Bukan kerana eg0 atau harta tapi saya reda. Apa yang terjadi ini ada hikmah disebaliknya.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Model tangga ?‍? @maryamfareedakids

A post shared by Mawar Karim (@mawar_karim) on

“Saya perlu jaga banyak hati pihak sebab saya takut apa yang saya cakap ini, takut disalahtafsir oleh pihak lain,” katanya sejurus selesai prosiding cer4i sebentar tadi.

Ibu kepada seorang cahaya mata ini pada masa sama turut menjelaskan, sebagai wanita, sudah tentu dia sedaya upaya cuma untuk selamatkan rumah tangga.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

DOAKAN YG TERBAIK UTK KAMI. . Sebelum tu sya ign memohon maaf kpd smua rakan media,kwn2, dan juga peminat yg prihatin dan bertanya khabar ttg cabaran yg dihadapi dalam rumah tangga sya dan mawar.buat masa ini, saya tidak dpt nak menjawab segala persoalan rakan2 mahupun media yg bertalu2 .tidak dinafikan yg rumah tangga sya menghadapai sedikit cabaran seperti mana yg diketahui semua.sya amat berharap terutama pihak media dan netizen dpt bersabar dan memahami situasi kami. . Sesiapa sahaja yg mendirikan rumah tangga pasti mempunyai impian utk hidup bahagia dan mempertahankan rumah tangga hingga ke jannah.tapi bila sampai waktunya kita dipilih oleh Allah utk di uji bermaksud kita mampu utk menghadapinya dan percaya lah Allah tidak pernah zalim kpd hambaNYA.mungkin setiap kejadian yg berlaku nampak buruk di mata manusia, tetapi tidak di sisi Allah,setiap apa yg berlaku mesti datangnya bersama hikmah.dan hikmah bergantung kpd kita yg menerimanya.sekiranya kita memandang ke arah positive maka hasilnya adalah positive, dan sebaliknya. . Walau apa yg berlaku sekalipun,insyallah hubungan sya dan mawar akn terus baik demi membesarkan dan mendidik Wan Maryam zuriat dari Allah yg kami nantikan selama 4 tahun. Apa jua yg terjadi, Mawar tetap ibu kepada anak kami, Wan Maryam. semoga Allah memberkati Mawar dan sya sentiasa doakan yg terbaik utk semua. . Apa2 pun keputusan mahkamah nanti sya terima dan sya memohon maaf dan juga memaafkan smua pihak.Doa yg baik2 daripada semua pihak diharap dapat menemui jalan yg terbaik antara sya dan mawar. . Tak kan berlaku sesuatu perkara tanpa izin Allah, dan sekira ianya berlaku dan itu adalah takdir Allah, sya percaya perancangan Allah adalah yang terbaik utk kita sebagai hambaNYA. . Saya amat berharap, semua pihak dpt memberi ruang kpd kami utk menyelesaikan isu ini sebaik mungkin. . Terima kasih sekali lagi, kepada semua yg me berikan Kata2 semangat, doa yg baik2, dan saya juga memaafkan segala komen2 mahupun fitnah yg dilemparkan nitizen, kerana mereka tidak tahu kisah sebenarnya. . Doakan.. Doakan.. Terima kasih

A post shared by fizoomar (@fizoomar) on

“Selama tempoh enam tahun ini, kami cuba untuk selamatkan rumah tangga kami tapi saya pasrah dan sampai sini sahaja saya dan Fizo.

“Penjagaan anak dapatkan saya. Saya tidak akan pisahkan mereka sebab Maryam pun masih kecil.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Untungnya Cik Yam @maryamfareedakids n madam rose @mawar_karim ni dpt daddy yg hensem kan? . #dahlamaxpujidirisendiri

A post shared by fizoomar (@fizoomar) on

“Saya korbankan kasih sayang saya untuk Fizo. Saya cuba pertahankan, tapi ini sudah pun terjadi. Cuma apa yang boleh saya katakan,  Fizo seorang bapa dan anak yang baik terhadap keluarganya,” kongsi Mawar yang turut mengakui ketika ini Maryam berada di bawah penjagaan Mawar.

Terdahulu, Fizo melafazkan cer4i tal4k satu kepada Mawar menerusi prosiding tertutup di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat, Seksyen 9, pagi tadi.

Sumber: Media Hiburan

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Be the first to comment

Leave a Reply